זוגיות

האם אני טועה?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד 
אא

שאלה

אני בחורה שבאה מהמגזר החרדי הכירו לי בחור נחמד בעל מידות ויראת שמים (כך זה נראה בנתיים) נעים לי לשבת ולדבר איתו, אך תמיד עולה לי בחור אחר שנפגשתי איתו לפני שנה והרב אמר לנו לא להמשיך. זה משגע אותי כי אני יודעת שאני לא מתאימה לשני אבל המחשבה לא מצליחה להתנתק ממנו, אני כל הזמן שואלת את עצמי האם לא עשיתי טעות. אני לא יודעת מה לעשות עם הבחור שהציעו לי עכשיו האם להמשיך להיפגש?

תשובה

שלום וברכה

אם הקב"ה סיבב שתנתקי קשר עם הבחור ההוא בוודאי כך ראוי להיות.

אם את עדיין יכולה לחזור איליו ואת שוקלת את הדבר, יש לך לשקול זאת במאזני השכל ולהחליט אם הבחור ההוא ראוי שתבני איתו את ביתך או לא.

אם את סבורה שאת יכולה להמשיך ורק מחמת דברי הרב את לא רוצה להמשיך בזיווג סבורני שאין להתייחס לדברי הרב אלא אם כן הרב ייעץ לך על בסיס שכלי ולא על בסיס מיסטי.

אם ההחלטה היא שאת יורדת מהבחור הישן אין כל מניעה שתמשיכי להיפגש עם הבחור החדש ולבדוק את האפשרות לבנות את ביתך.

בברכה  - בנימין שמואלי

 


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים