זוגיות

רגשות ומציאות לחוד

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום אני בת 26 (חוגגת היום לפי לועזי),לפני שנה ניפרדתי מבחור,יצאנו כמעט 3 שנים ביחד.הדברים לא התסדרו בינינו.במשך שנה אני מרגישה ויודעת להגיד למה דברים קורים כמו שהם קורים,אני רואה את ההתערבות האלוהית ולכל דבר שאני מאוכזבת ממנו אני מחכה קצת ומקבלת תשובה והכל מתבהר. הפעם בימים האחרונים אני לא מצליחה להבין למה דברים מסויימים קורים כמו שהם קורים,למה בחור שכל כך מצא חן בעיניי אני אולי לא מצאתי חן בעיניוו.אני מתחילה לחשוב שדברים ניתקעים ומתעכבים וזה כמו הר שקשה להזיז,ואני מתחילה לחשוב-מה יעזור אם אני אתפלל ואבכה ואצעק לשמיים? אם אלוהים רוצה שיקרה או לא יקרה משהו זה מה שיהיה ויהיי מה. בכל זאת בכל זאת אני רוצה לדעת-אם אני מרגישה עיכובים מסויימים לגביי,האם יש דרך להסיר אותם? האם יש תפילה מיוחדת? בקשה מיוחדת? משהו?,ואם הרב אלעזר מבאר שבע אומר לי "בריאות והצלחה" אחרי שכתבתי לו וביקשתי להתייעץ איתו מה זה אומר? שכל מה שביקשתי עצה לגביו אני אמצא תשובה בעצמי? תודה ליטל

תשובה

שלום וברכה

ברור שה` עושה רק את הטוב לנו, וגם אם לא תיד מבינים את הטוב הרי הטוב ישנו. ועל כן גם אם אינך מבינה תמיד מדוע מתעכבים דברים אין לך להתייאש, ויש לך לדעת שה` רוצה בטובתך ובעז"ה תזכי לראות את ישועת ה`.

התפילה כוחה רב לשנות גזירות, וה` ציווה עלינו בתורתו לזעוק איליו והוא ישמע את בקשתינו ויתן לנו את כל צרכינו. בספרים מבואר שהתפילה היא כוח רב לחדש את צינורות השפע שנפגמים בעוונותינו, ולכן איננו מקבלים את הטוב בצורה נכונה, והתפילה מחברת את הצינורות של השפע מחדש.

<>בהצלחה - בנימיין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה