תורה ומדע

מה יהיה ב-21 בדצמבר 2012,

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שמעתי ששבט ה"מאיה" העתיק יצר לוח שנה מדוייק להפליא, והצליח לנבא עד היום הכול בצורה מדויקת לחלוטין, אפילו שיעלה איש אכזר שיפגע ברבים, ייקח את סמל החיות והנצח שלהם ויהפוך אותו - בדיוק מה שהיטלר עשה. לוח השנה של המאיה נגמר בתאריך 12 לדצמבר 2012. לפי מה שהבנתי, הם טענו שהשמש עושה הקפה יחד עם כל הגלקסיה שלוקחת 5100 שנה, ובסוף שנת 2012 ההקפה תסתיים, וכולנו נזכה להארה גדולה מאור המגיע ממרכז היקום. השאלה שלי היא כזאת: בזמן האחרון ישנה אחידות גבוהה מאוד לגבי נבואות אחרית הימים, ונראה שהנושא מתחזק יותר ויותר בקרב כל העמים. הטענה הסופית היא שאנו הדור האחרון. האם הדבר תמיד היה מפני שתמיד היו נבואות סוף העולם, שנת תשמ"ד למשל. אך האם הנבואות הנוכחיות צצו משום מקום, או שהן תמיד היו אני מאמין בכל ליבי באחרית הימים, ומאמין בלא שום ספק שהיא תגיע כבר בחודשים הקרובים. אשמח לדעת מה דעתם של הרב וצוות הידברות בנושא. תודה רבה ושבוע טוב.

תשובה

שלום וברכה

בושה היא לי להתעסק בשטויות תרבות המאיה, התרבות ההיטלריסטית האיומה שהיתה עלי אדמות. שמתוך אמונה באלים שלהם הם היו רוצחים עשרות אלפים קורבנות אדם בכל שנה (20 עד 84 אלף קורבנות בשנה - לפי ויקיפידיה) על ידי שליפת לבו הפועם של קורבן האדם והכנסתו לכד כמנחה לאל השמש. לא ראוי לייחס לעמים אכזריים אלה תחזיות נבואיות, כל שהם. הם לא חזו איש כמו היטלר [איפה ראית את זה], הם בעצמם היו היטלריסטים בהתגלמותם.

שיא של רשעות ועריצות. זאת מלבד שהם מעולם לא אמרו משהו מוגדר בנוגע לסיום המחזור השלשה עשר של הלוח שלהם, מלבד הביטוי `לידה מחדש`, שלא ברור למה כוונתם, וזה גם לא מעניין את אף אחד. ניפוח העניין נעשה בידי מיסטיקנים חובבנים שאין בידם הכלים של התורה שניתנה על הר סיני, ונזקקים לשטויות והבלים שאין להם על מה לסמוך. ח` בטבת שנת ה`תשע"ג התאריך היהודי המקביל לתאריך הלועזי שציינת, יהיה עוד יום עצוב בלוח העם היהודי, יום שלגביו נכתב בשולחן ערוך (או"ח סימן תקפ) ההתייחסות הבאה: "אלו הימים שאירעו בהם צרות לאבותינו וראוי להתענות בהם, ...בשמונה בטבת נכתבה התורה יוונית בימי תלמי המלך והיה חושך בעולם שלשה ימים".

הוי אומר לא אור אלא חושך, רק נקוה שעוד היום תגיע הגאולה השלימה לה אנו מצפים יום יום שעה שעה, וכל הימים העצובים יהפכו לשמחים. וכל העולם ינוח מעמים ותרבויות שכל ישותם אומרת רשעות, דם חרב ורציחה, כתרבות המאיה המוכחדת, שנמצאת בתהום הנשיה יחד עם סדום וחברותיה. מחקתי את הקישורים שלך לאתר על תרבות המאיה מכיון שהוא מלא וגדוש בעבודה זרה ואמונות טפילות, שאין לאדם מאמין בבורא עולם להתעסק עם טומאות כאלה, הטיהור המוצע שם הינו קלקול וטומאה לנפש באופן הרסני מאוד. ברח מזה כמאש, אל תתעסק בדברים הרסניים אלה.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה