חדשות בארץ

לילה לא שקט בגולן: צה"ל תקף יעדים בסוריה

לפחות שתי רקטות התפוצצו אתמול (שלישי) בשטח ישראל. צה"ל תקף בתגובה יעדים בסוריה, גם במהלך הלילה. הערכה כי חיזבאללה עומד מאחורי הירי

אא

לאחר הירי מכיוון סוריה לישראל אתמול (שלישי), תקפו הלילה (רביעי) מטוסי קרב של חיל האוויר מטרות של הצבא הסורי. שעה קלה אחרי חצות נשמעה אזעקה בצפון רמת הגולן. לא דווח על נפילות או נפגעים, וייתכן כי מדובר באזעקת שווא.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

כלי תקשורת ערבים דיווחו כי הותקפו בקוניטרה כמה יעדים של חטיבה 90 של הצבא הסורי. בדובר צה"ל אמרו הלילה כי "ירי זה היווה הפרה בוטה של ריבונות מדינת ישראל. צה"ל רואה במשטר הסורי כאחראי לנעשה בשטחו, ויפעל בכל זמן ובכל דרך שיראה לנכון כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. זוהו פגיעות מדויקות במטרות".

כוחות צה"ל בכוננות גבוהה (צילום: פלאש 90)כוחות צה"ל בכוננות גבוהה (צילום: פלאש 90)

"אין כל כוונה לעבור לסדר היום ולהיות סובלניים כלפי פעולות טרור וניסיונות לפגוע באזרחינו וחיילינו", אמר שר הביטחון, משה יעלון. "אנו פועלים בקור רוח ובנחישות, באחריות ובשיקול דעת כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל מול מדינות וגורמי טרור שמטרתם לשבש את חיינו".

מנהל מרכז המעקב הסורי אחר זכויות האדם, ראמי עבד א-רחמן, אמר לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי להערכתו חיזבאללה ירה את הרקטות מהמפקדה של חטיבה 90 בקוניטרה: "חיזבאללה החל לפעול לכינון התנגדות סורית באזור שהוא שקיבל את האחריות עליו מאז התקיפה נגד השיירה שלו לפני עשרה ימים".

על אף המתיחות, אתר החרמון נפתח הבוקר כרגיל למבקרים.

תגיות:צפוןמתיחותסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה