חדשות בארץ

ספירות חוזרות בליכוד: מי המרוויחים?

צחי הנגבי ירד, יריב לוין עלה: השינויים בעקבות הספירה החוזרת בליכוד.

אא

טעויות חוזרות בספירת הקולות, הובילו אתמול את סגנית שר התחבורה, ציפי חוטובלי, לערער על תוצאות ספירת הקולות בקלפיות שונות, אבל עדיין לא הצליחה לשפר את מיקומה בליכוד. אבי דיכטר הוביל על חוטבלי ב-55 קולות בלבד, מה שמיקם אותו במקום ה-20 ברשימה לכנסת, והותיר את חוטובלי במקום ה-26.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

הערעור של חוטובלי, כמו גם שינויים שהתחוללו בתוך רשימת הליכוד, הגיע בעקבות פגמים שנחשפו בספירת הקולות בפריימריז. שינויים נוספים ברשימה: ח"כ דני דנון הועבר למקום התשיעי ברשימה לכנסת. כמו כן, יריב לוין נכנס לעשרת הראשונים, זאת לאחר ספירה חדשה שהעניקה לו 1,761 קולות שהיו חסרים. לעומת זאת, ח"כ צחי הנגבי ירד למקום ה-12.

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

סימני שאלות רבים עולים מספירת הקולות בקלפיות השונות, והביאו להתכנסות פעילים מרכזיים יחד עם נציגי ועדת הבחירות לספירה מחודשת. כך לדוגמה, אף שבנתיבות פעלו שבע קלפיות שונות, לשר ישראל כץ נספרו קולות משש קלפיות בלבד.

נתון נוסף מעלה שאלות על תוצאות מהקלפיות מודיעין וירכא - שבשתיהן קיבל כל מועמד את אותו מספר קולות בדיוק. על פי הדו"ח הסופי, נראה שהעמודה הועתקה פעמיים. כמו כן, קלפיות גדולות שבדרך כלל אחוזי ההצבעה בהן גבוהים מאוד, באופן מפתיע הביאו רק 15 או 20 אחוזי הצבעה – למשל קריית אתא. בבדיקת  ynet התברר שבקריית אתא, בסופו של דבר, היו 60 אחוזי הצבעה.

תגיות:בחירותפריימריז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה