תרבות יהודית

מחפשים בילוי חינמי לחג? קבלו הצעה מיוחדת

במהלך החנוכה, תתקיים תערוכה עוצרת נשימה, של אמנית ירושלמית מיוחדת, שיוצרת בטכניקה ייחודית ציורים יפהפיים, שהמסר שלהם הוא אחד: אהבה וחיבור ליהדות. אל תחמיצו

אא

את השם אורית מרטין חלק מכם ודאי כבר מכירים, גם כציירת מצליחה כבר לא מעט שנים, וגם אולי דרך המדור שהיא מפרסמת אצלנו בקביעות, שנקרא "אמנות ואמונה". מרטין, שאף למדה תקופה קצרה בבצלאל, היא אמנית שמצאה את דרכה ליהדות במהלך החיים, ומשם החלה ליצור.

מרטין יוצרת כבר לא מעט שנים, ואת ציוריה מרהיבי העין תוכלו למצוא בגלריות יוקרתיות שונות, בהן היא מפרסמת אותן מעת לעת. שיטת העבודה שלה מיוחדת וכוללת שימוש בתוכנת מחשב ייחודית, שעוזרת לה ליצור תמונות שטרם נראו כמותן.

כאמור, במהלך החנוכה, היא תפרסם תערוכה מיוחדת, של ציורים שעוסקים בקשר בין האדם לעולם העליון, ובדיאלוג בין ניגודים שונים בחיינו, כמו הגוף והנשמה, האדם והבורא, הזמני והנצחי ועוד.

התערוכה תתקיים בין התאריכים י"ח בכסלו (10.12.2014 למניינם) עד כ"ח בטבת (19.1.2015 למניינם). הפתיחה החגיגית תתקיים במוצ"ש חנוכה, כ"ח כסלו 20.12.2014 בשעה 20:30 ותכלול מסיבת חנוכה, כיבוד וליווי מוסיקלי. בנוסף, כל משתתף בפתיחה יקבל שי מיוחד - הדפס מתנה של אחת היצירות היוקרתיות של מרטין.

התערוכה תתקיים בתיאטרון ירושלים, רחוב מרכוס 20 שכונת טלביה, (סמוך לבית הנשיא).

שעות הפתיחה: א' – ה' 16:30 – 21:30,  ו' 12:00 – 15:00,  מוצ"ש עד 21:30.

 הכניסה חופשית, מומלץ בחום.

תגיות:תרבות יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה