חדשות בארץ

חרדי "קומפלט", לכן הם מתעלמים?

הוא רק רצה לשאול היכן ממוקם המתנ"ס, לשם כך הניף אצבע וניסה לעצור רכבים. תמיר חושב שהם לא עצרו לו, כי לימדו אותם לשנוא חרדים

אא

את הפוסט הבא פגשתי בפייסבוק, ומיד יצרתי קשר עם הכותב, רציתי לאמת את הדברים, כי כפי שכבר נוכחנו, הסיפורים ברשת יכולים לרוץ מבלי שהם מקבלים גיבוי של "אב או אם", וכל העולה על דעתו של כל אדם, יכול להיכתב ולהישלח, אפילו שלא בשמו. לאחר שתמיר אישר לי את פרסום הפרטים, זווית ראייתו מובאת כאן לפניכם במלואה. וכך כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו:

"השבוע יצא לי להיות בנתיבות ולעמוד עם הרכב בצד. תוך כדי שיחת טלפון, אדם חרדי "קומפלט" עם כל התפאורה ניגש לי לחלון וסימן לי שהוא רוצה לשאול שאלה. פתחתי את החלון והוא שאל אותי אם אני מכיר מתנס מסויים שהוא חיפש, אמרתי לו שאני לא מקומי ואני לא מכיר, הוא חייך אמר תודה והמשיך לעמוד בכניסה לחנייה ולנסות לשאול מישהו אחר,

ועכשיו תקשיבו טוב...

במשך למעלה מ 20 דקות שאני עומד שם בצד, אני רואה את האדם הזה מנסה לסמן לרכבים עם היד שהוא רוצה לשאול רק שאלה, אך כיוון שהוא חרדי ונראה כאדם שאולי רוצה תרומה, או להציע לכם להצטרף למניין או להניח תפילין חלפו עליו למעלה מ 20 רכבים כולם הסיטו מבט ולא עצרו! זה היה מראה מבזה לנו כחברה ישראלית ולמה שהפכנו להיות כלפי אחינו, כמותנו, שבחרו או שנולדו לעולם של תורה ומצוות, ואני אומר שזאת השפעה מוחלטת של התקשורת עלינו! אותו אדם לא היה אדם שצריך טובה מאיש אלא רק רצה לשאול שאלה, לבסוף ראיתי אותו עולה מיואש לרכב שלו מאזדה (נדמה לי) בסביבות 2013 -2014 ואני אומר את זה כדי לחסוך לכל הציקנים שיגידו "נמאס מהתרומות, והמציקי צמתים", סתם אדם שרצה לשאול שאלה ואיש אפילו לא פתח חלון!

אנחנו יודעים להאשים את החרדים בהדרות שונות, יודעים להאשים את עצמנו בגזענות כלפי ערבים אבל לא עוצרים לרגע ומחליטים להפסיק עם ההדרה הכי גדולה במדינה והיא הדרת חרדים".

התגובות לפוסט היו מגוונות, וכללו מגיבים גם מהציבור החרדי וגם מהציבור הכללי. "קיימת אצלנו ציניות וחוסר סבלנות ואל תגידו שלא. יכול להיות שאם זה היה חילוני אז הרכב ה- 15 היה עוצר".
 

"כואב, אבל לא נורא, התרגלנו. אנחנו נמשיך להתפלל שכל אלו עם שנאת החינם יירפאו במהרה".

"אנחנו חיים בדיקטטורה תקשורתית, לצערנו, ואלו התוצאות היותר קלות שלה".

"רוצים לדעת את כל התורה על רגל אחת? "ואהבת לרעך כמוך". באמת שלא צריך יותר מזה. מבטיח לכם. סגרו את הטלוויזיה, כבו את הרדיו, השתיקו את גלי השנאה ותתחילו לאהוב. כמוכם. פשוט כמוכם".

תגיות:חרדיםתקשורת מסיתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה