חדשות בארץ

דרישה חדשה: לבטל כליל את שעון החורף

לדברי חברת הכנסת קריב מסיעת יש עתיד, לשעון החורף אין קשר לתפילות בחגים, לכן יש לבטל אותו

אא

לאחר ששר הפנים הוסיף בשנה שעברה חודש נוסף לזמן שעון הקיץ ,מבקשת עכשיו ח"כ יפעת קריב )יש עתיד) לפתוח חזית נוספת בעניין חילופי השעונים ,ובכוונתה להגיש הצעת חוק שקוראת לביטול מוחלט של שעון החורף.

"כפי שהצלחנו להאריך את שעון הקיץ, אני מתכוונת לפעול לביטול שעון החורף והשארת האור בחיינו", אמרה קריב, והצליחה לעורר תגובות שנויות במחלוקת, כשרבים מהטוקבקים ברחבי הרשת קוראים לה לחזור לאנונימיות שלה, ולא לנסות לייצר חוקים רק כדי לעלות לתודעה הציבורית.

לדברי קריב, "כיום אין לשעון החורף קשר לתפילות בחגים, וכנראה גם אין לו קשר לחורף. אפילו המכשירים הסלולאריים כבר לא עומדים בשינויים.

וזו הייתה רוח תגובות הגולשים: "הח"כית העלומה שכחה שקיימת גם זריחה בטבע ,ולפי הצעתה ,זריחה בשיא החורף תהיה ב-7:40, כך שכל האנשים העובדים יתעוררו בחושך ,דבר שגורם לדיכאון ותפוקה פחותה. גם הארכת שעון קיץ הנה איוולת ,משום שבחודש אוקטובר אנשים גם משכימים בחושך ,ואז מה בדיוק הרווחנו ?בחורף ,יום הוא קצר וזה לא ניתן לשינוי על ידי חקיקה .במקום לעלות הצעות מגוחכות, עדיף ללמוד מההיסטוריה ומניסיון של ברית המועצות בעידן של לנין וסטאלין, שלא ניתן לשנות חוקי הטבע והחברה ע"י חקיקה".

תגיות:שעון חורףשעוןאקטואליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה