חדשות בארץ

נתפסו וחוסלו רוצחי הנערים החטופים

במבצע מורכב של כוחות הביטחון, כותר הלילה מבנה בחברון בו שהו המחבלים. לאחר חילופי אש כבדים, הם חוסלו

אא

הותר לפרסום כי שני מחבלים שהיו שותפים לרצח שלושת הנערים שנחטפו בגוש עציון, אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער, נתפסו ונהרגו לפנות בוקר (שלישי) בחברון. כוחות צה"ל כיתרו במשך שעות בית בעיר, בו הם הסתתרו, וקראו להם להסגיר את עצמם. משסירבו, התפתחו חילופי אש במקום, ושני המחבלים נפגעו. מדובר במרוואן קוואסמה, ועומר אבו עישה.
האירוע החל סמוך לשעה אחת בלילה, כשכוחות צה"ל הגיעו למבנה בן שתי קומות, שם, על פי ידע מוקדם, שהו המחבלים. הכוחות פתחו פתח בקומת המרתף של המבנה, לאחר מכן, לפי תא"ל תמיר ידעי, קוואסמה ואבו עישה יצאו מאותו פתח וירו לעבר הכוחות. אחד מהם היה עם רובה מסוג M-16, ואחר עם קלאצ'ניקוב. כוח ימ"מ פתח לעברם באש, ואחד מהם נהרג במקום. מאוחר יותר זוהתה גופתו בוודאות. המחבל הנוסף נפגע, אך נפל אל תוך פתח שנפער בבניין, ולכן בצבא לא מוסרים עדכון על מצבו. אולם לאחר מכן הושלכו מטענים ורימונים לאזור הנפילה של המבוקש, ולכן מעריכים כי גם הוא מת. האירוע הסתיים לקראת שעות הבוקר המוקדמות.
רחל פרנקל, אמו של נפתלי הי"ד, סיפרה הבוקר, לאחר שעודכנה בפרטי המבצע: "אני חשה רגועה ולא מאוד נסערת".
"אני שמחה שהעניין הזה נפתר. גם בדרכם להיפרד מהעולם הזה, הם רצו לפגוע בעוד חפים מפשע ואני שמחה שזה לא עומד לקרות. אבל את נפתלי, גיל-עד ואיל זה כבר לא ישיב".
"שמחים שלא נצטרך לראות את פניהם הצוחקים בבית המשפט, או משתחררים בעסקאות חילופים, ושמחים שזה נגמר ללא פגע מבחינת הכוחות שלנו".

תגיות:חטופיםמחבליםשובו אחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה