חדשות בארץ

חשד: חתכו את הסנפלינג וגרמו למותו של נתנאל

נתנאל רואי עראמי, מצא אתמול את מותו כשצנח מקומה 11, לאחר שהיה מחובר לרצועות סנפלינג במקום עבודתו. עובד במקום: "בדקתי את הכבל עד לקצה וגיליתי שהוא נחתך במכוון"

אא

הסיפור המזעזע התרחש אתמול (רביעי) באתר בנייה ברחוב שרגא רפאלי בעיר פתח תקווה. על מנת לרדת ממקום עבודתו בקומה 11, הוא רתם את עצמו לרצועות הסנפלינג, כמו שהוא עושה תמיד. אלא שהפעם זה הסתיים באסון. נתנאל רואי עראמי, צעיר בן 27, נשוי ואב לשניים, צנח אל מותו, כפי שהיה נראה, בעקבות תקלה ברתמות.

שני מאסרי עולם לאישה שחנקה את בנותיה למוות

מהר מאוד הופנו אצבעות מאשימות כלפי פועלי בניין ערבים שעבדו במקום, זאת לאחר שהגיעו עדויות כי רצועת הסנפלינג נמצאה חתוכה, ככל הנראה ביד זדונית מכוונת, ובכך שלחה את נתנאל אל מותו. החשד גבר כשסמוך למקום נמצא קאטר (כלי לחיתוך כבלי ברזי) כמה פועלים במקום - נעצרו על ידי המשטרה. כוחות גדולים בפיקודו של מפקד המחוז, חוקרים את נסיבות המקרה המחריד והתמוה. נכון לעכשיו מסרבים במשטרה למסור מידע, והוציאו צו איסור פרסום על הפרטים.

נתנאל רואי ערמי ז"ל נתנאל רואי ערמי ז"ל

אחד הפועלים סיפר לחוקרי המשטרה, "הייתי גם אני בסנפלינג בצד השני של האתר - כשלפתע שמעתי צווחת אימים. ירדתי למטה ורצתי לצד השני אז נדהמתי לגלות כי הבוס שלי נחת על הקרקע. ראיתי שהכבל כרוך מסביב לבטנו ולכן לא יכול להיות שהוא השתחרר מהכבל. החלתי לבחון את הכבל עד לקצהו אז גיליתי שהוא נחתך במכוון. זה היה ברור".

 

חובש איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר שערמי היה רתום לפי הכללים ולא הייתה סיבה לנפילתו, מלבד תקלה רצינית שקרתה - דבר שמחזק אף הוא את החשדות שמדובר בפיגוע מכוון.

תגיות:מוותפטירה בתאונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה