חדשות בארץ

הורשע בהריגת בנו בן הארבעה חודשים

סערה בבית המשפט המחוזי בתל אביב: הבוקר הורשע אב בן 38 בגין התעללות חמורה שהביאה למות תינוקו בן הארבעה חודשים. השופט, צבי גורפינקל: "תינוקות לא נחבלים באופן עצמאי"

אא

הסיפור המזעזע התחיל בשנת 2012, כאשר כתב אישום הוגש נגד אב שהבהיל את בנו התינוק לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. לדאבון הלב, התינוק נפטר מפצעיו כ-12 ימים מרגע שאושפז. במסגרת האישומים נגדו, טענה התביעה כי האב התעלל חמורות בילדיו התאומים בני הארבעה חודשים - טלטל את התינוק בחוזקה ואף גרם לחבלות ודימומים בראשו.

מצדו, טען האב, כי מדובר במחלה נדירה שבה הילד לוקה, וכי אלו תסמיניה. אולם בניתוח שלאחר המוות נמצאו הוכחות חותכות לכך שמדובר בהתעללות. היום בבוקר, (ה') כאמור, הורשע האב בגין גרימת חבלה חמורה והריגה.

"אין ספק שהדימום של התינוק לא נגרם ממחלה. תינוקות לא נחבלים באופן עצמאי", קבע שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, צבי גורפינקל, כשהוא דוחה מכל וכל את טענות ההגנה, שגרסה כי מות התינוק נגרם כתוצאה מ'פקקת' (סוג של סימפטום למחלה עליה הצביע האב – ש.כ).

הדיון בתיק הוכרע לאחר שהתקבלה חוות דעת רפואיות לאחר הניתוח שלאחר המוות, בו נמצאו הוכחות חותכות לכך שהתינוק סבל מדימום ברשתית ותסמינים אחרים המעידים על טלטול. לאור פסיקת השופט, זעמה משפחת הנאשם והקימה מהומה במקום.

תגיות:בית משפטהתעללותהורים וילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה