פעילות הידברות

נעים להכיר - מחלקת החסד של הידברות

היא חדשה יחסית בארגון הידברות, אך כבר רושמת לעצמה הישגים. מחלקת החסד של הארגון מושיטה את ידה הארוכה לכל עבר, מחלוקת סלי מזון, דרך עזרה לחיילים במהלך מבצע 'צוק איתן' ועד עזרה ליולדות המגיעות למחלקת 'אמא'

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחת המטרות החשובות ביותר שהידברות חרטה על דגלה היא סיוע למעוטי היכולת הפונים אליה. עקב פניות רבות שהגיעו לארגון לבקשת סיוע, הוקמה אשתקד מחלקת החסד, אשר נועדה לבדוק כל פנייה ופנייה ביחס אישי. עד כה רשמה המחלקה הישגים מכובדים ביותר: חלוקת סלי מזון בחגים, חלוקת חבילות עמוסות כל טוב לחיילים במהלך מבצע 'צוק איתן', חלוקת ילקוטי בית ספר (על תכולתם) לילדי הדרום, עזרה ליולדות הפונות אל מחלקת אמ"א (הזקוקות לסיוע אלמנטרי ברכישת ציוד לתינוק, עזרה במשק בית, מתן ייעוץ משפטי ופסיכולוגי) ועוד, הם רק קצה הקרחון, בעשייה המופלאה של מחלקת החסד, שבראשה עומדת שגב אורן.

תקופת החגים בפתח, וכמדי שנה גם השנה ממשיכה הידברות לסייע ולהושיט יד בכל הנדרש, על מנת לוודא שמשפחות הנמצאות בקשיים כלכליים תוכלנה להסב אל שולחן החג בשמחה ובכבוד. לפיכך בימים אלו נערכת מחלקת החסד בהידברות לגיוס ולחלוקת עשרות סלי מזון למשפחות נזקקות, אשר ידן אינה משגת ולו צרכים בסיסיים עבור החג. בזכות ידידנו ותומכינו היקרים, אשר פותחים את לבם למצוקת אחיהם מדי שנה בשנה, אנו מקווים כי גם  השנה יירתמו שותפינו לעשייה המבורכת ויסייעו בידינו לחלק מאות סלי מזון לאותן משפחות, המשוועות לעזרה ואף זקוקות לה. לפניכם מקצת מכתבי ההודיה שהתקבלו במחלקה, מאנשים שזכו להסתייע בנו בעבר.

"לכבוד הידברות מחלקת אמ"א (אמא מצילה אותי). ראשית אבקש להודות לכם על הסיוע הנפשי והעזרה הכספית שהענקתם לי מהרגע הראשון שבו נודע לי שאני בהריון. אין לכם מושג כמה שמחה ואושר נכנסו לביתי מאז שבני הטרי בא לעולם – והרבה מזה בזכותכם. אני מלאה רגשי תודה והערכה על התמדתכם במשלוח סלי מזון וטיטולים לפני החגים. זה עוזר לנו מאוד ומכניס בנו אהבה ושמחה, וגורם לנו לעבור את החגים בקלות יחסית. מי ייתן ותמיד תמשיכו להאיר לעוד משפחות את שמחת החג ובכלל. יישר כוח".

"במכתב זה ברצוני להביע את תודתי והכרת הטוב שיש לי כלפיכם , על הליווי והתמיכה שנתתם לי לאורך כל הדרך מאז פניתי לעזרתכם. בראש ובראשונה פגשתי האנשים שאכפת להם, מבינים, ונכונים לסייע ללא כל תמורה ובלב חפץ, בנעימות  ובאסרטיביות. אני מודה לכם על שהייתם זמינים עבורי בכל שעה של היום. תודה על הסבלנות ואורך הרוח, על העצות הנאמנות, על כך שהייתם קשובים ואמפתיים. הרגשתי שאני בידיים טובות ושאתם עושים את כל מה שניתן.

"תודה שדאגתם לכל הפרטים הקטנים. לא יכולתי לבקש טוב מזה! כאם חד-הורית התמודדתי בשנה האחרונה לבד בהרבה מישורי חיים. לא היתה לי כל אפשרות לשתף אף אחד באשר עברתי. אתם הייתם עבורי האור בקצה המנהרה, מה שנתן לי כוחות לעמוד ולא להישבר. אני מברכת אתכם ואת העשייה שלכם בכל טוב. שתזכו להמשיך להיות שליחים נאמנים כפי שהייתם עבורי, ותראו בע"ה ברכה רבה בפעלך. ישלם ה' את שכרכם הטוב"

תגיות:הידברותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה