חדשות בעולם

תעלומת המוח האנושי: מסרונים בטלפתיה?

ממצא מעניין נחשף לאחרונה במסגרת שיתוף פעולה מחקרי בין אוניברסיטת ברצלונה לבית הספר לרפואה בהרווארד. המסקנה: ייתכן כי מהיום נוכל לשלוח מסרונים באמצעות טלפתיה

אא

מה הסבירות שאדם שנמצא בהודו, יוכל להעביר מסר לאדם אחר שנמצא בצרפת - אם אינו משתמש בטלפון, במחשב, או לכל הפחות... ביונה?

מחקר חדש שנעשה בשיתוף פעולה של אוניברסיטת ברצלונה עם בית הספר לרפואה בהרווארד, שופך אור חדש על יכולת המוח האנושי לשלוח ולקבל מסרים באמצעות טלפתיה. במחקר, השתמשו החוקרים במערכת מתקדמת שביכולתה 'לחוש' את גלי המוח, ותיעדו את הפעילות החשמלית שמתרחשת בו– על ידי אוזניות EEG.

איך זה עובד? זה קצת קשה, אז ננסה להתרכז.

לניסוי נבחרו שני אנשים: האחד נכח בהודו והשני בצרפת. מעביר ההודעה מהודו, ביטא במחשבתו את המילים 'שלום' ו'להתראות'. הזרמים החשמליים שנוצרו במוח (שבעצם מקבילים למחשבות שאנו חושבים) השולח, נשלחו ישירות למחשב. המחשב תרגם את הזרמים, ושלח אותם באמצעות גירוי חשמלי, למוחו של המקבל – שכאמור, נכח בצרפת. ההודעה מתקבלת אצל המקבל בצורה של הבזקי אור המופיעים בקצה הראייה שלו ובהפרשי זמן (בין הבזק אור אחד למשנהו – ש.כ) שמאפשרים לו את היכולת לפענח את מהות ההודעה.

לדברי החוקרים, מדובר בפריצת דרך משמעותית בתחום, שכן זוהי הפעם הראשונה שבה מצליח אדם שנמצא בקצה העולם, לשלוח הודעה המוטמעת במוח אחר כמעט באופן ישיר, רק באמצעות טלפתיה. 

תגיות:מסרוןטלפתיהמחקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה