חדשות בארץ

סוף עצוב: גופת הנעדר אהרן סופר אותרה בירושלים

אחרי כמעט שבוע של חיפושים, לצד התעלמות תקשורתית חלקית, אותרה גופת הנעדר אהרן סופר בירושלים, סמוך לצומת עין כרם, בין השיחים. על פי זק"א, סיבת המוות: התייבשות

אא

סיפור נוסף של היעדרות עם סוף טראגי: היום (חמישי) בשעות אחה"צ אותרה גופה בסמוך לצומת עין כרם בירושלים, במסגרת החיפושים אחר הנעדר אהרן סופר, שעקבותיו אבדו ביום שישי האחרון. על פי ראש אגף המבצעים בזק"א, חיים וינגרטן, סופר נפטר לאחר שככל הנראה התייבש, בעקבות הליכה של מספר שעות תחת השמש הקופחת.

תחילתה של הפרשה ביום שישי האחרון, כאשר סופר יצא עם חברו עקיבא לטיול ביער ירושלים - אזור מטויל מאוד, שבו רבים מבצעים את הליכתם היומית. בסביבות השעה 12:00 הגיעו החברים למדרון צלול. עקיבא ירד במדרון, ואהרן העדיף להישאר למעלה. כאשר סיים עקיבא את הירידה במדרון, גילה כי חברו לא נמצא. הוא החל לצעוק לכיוון שבו השאיר את חברו, אבל לא נשמע כל מענה. לאחר מספר שעות פנה אל המשטרה, ודיווח על היעלמותו של חברו.

כוחות משטרה גדולים הגיעו לשטח והחלו בסריקות. גם מתנדבי זק"א ואיחוד הצלה הצטרפו למשימה, ובמוצאי שבת פשטה השמועה ברחבי ירושלים, ותושבי השכונות החרדיות יצאו לשטח, להצטרף לחיפושים. גם בני הישיבה שבה למד סופר, ישיבתו של הרב צבי קפלן בשכונת עזרת תורה בירושלים, התגייסו למסע החיפושים. 

אך היום, כאמור, הסתיים מסע החיפושים במפח נפש גדול, כאשר גופתו של בחור הישיבה הצעיר, במקור מניו ג'רזי, נמצאה בסמוך לצומת עין כרם.

תגיות:אהרון סופרנעדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה