חדשות בארץ

כבאי ישראל נגד ההחלטה האנטי-דתית: "כולנו מגדלים זקן"

נמשכת מלחמתו של הכבאי החרדי בדרישת נציבות הכבאות לגלח את זקנו. יו"ר ארגון הכבאים לכלל הכבאים בארץ: "אין להתגלח עד להודעה חדשה". הנציבות בתגובה: אוסרים בכל תוקף גידול זקן בכבאות

אא

הכל התחיל כאשר נציבות הכבאות דרשה מהכבאי החרדי לגלח את זקנו: הכבאי סירב בתוקף, והתעקש להשאיר את הזקן. התוצאה: בהוראת יו"ר ארגון הכבאים, אבי אנקורי - מה שהתחיל כמלחמה אישית על חופש הבחירה – הפך למלחמה כללית של כל הכבאים בארץ.

בעקבות דרישת הנציבות ומלחמת הכבאי שהגיעה בעקבותיה, הזדרז יו"ר ארגון הכבאים אבי אנקורי, לשגר בימים אלו הודעה כלל ארצית לכבאים: "כל הארץ בלי יוצא מהכלל – אין להתגלח עד להודעה חדשה, וזאת בגלל צעד חד צדדי בנציבות – לאסור זקן בכבאות. יש לבצע הוראה זו עד אחרון הכבאים".

ל'חרדים 10' אמר אנקורי, כי הודעה זו הגיעה כאות הבעת סולידריות של הכבאים עם חבריהם 'בעלי הזקנים'. וכיצד הגיבו הכבאים? "הכבאים קיבלו את ההוראה בצורה טובה. גם כבאים חילונים וכאלה שרגילים לגלח, שמחו לתמוך בחבריהם למקצוע", כך עולה מדברי אנקורי.

בתגובה להתנהלות הנציבות מתבטא אנקורי בחריפות ואומר: "הוקמה ועדה לדיון בעניין הזקנים, בשיתוף איתנו, אבל לפתע החליטו לבטל הכל ולתת הוראה חד צדדית. אי אפשר לכפות דבר כזה על אנשים. שחר אילון צריך להבין שהוא כבר לא במשטרה ונותן פקודות. יש ועד וצריך לדבר איתנו.

"ניתן לפתור את בעיית הזקן עם רכישת מסכה מיוחדת, שעולה מעט יותר כסף מהמסיכה הרגילה. אומנם יש בשטח מפקדים שכבר איימו על כבאים שיועמדו למשפט אם לא יתגלחו - אך גם את זה ניתן לפתור, ואם צריך – נגיע גם לבית הדין הארצי לעבודה".

תגיות:כבאיםגילוח זקןאדם חרדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה