בריאות ותזונה

מתכון לשייק ירוק ומרענן

קבלו דרך יצירתית וטעימה לצרוך ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ועוד: שייק ירוק מרענן

אא

סביר להניח שלחובבי הבצקים, המתוקים, המלוחים ובעצם, כל מה שאינו מזין – הבשורה הזו לא תשנה הרבה. הם ימשיכו לדבוק באורח החיים המאוד לא בריא, שלא לדבר על מסוכן. אולם, מי שבכל זאת מעוניין לשפר את איכות ותוחלת חייו – אולי ישמח לדעת, שיש מה לעשות.

הטיפ שנרצה להמליץ עליו הפעם הוא שייק ירוק. מדובר בשייק שעשוי מכל הירקות הירוקים בתוספת פרי עונתי מסוג אחד, לבחירתכם. שתיית כוס אחת של שייק ירוק ביום מספקת לגוף כמות נכבדת של ויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון החיוניים לשמירה על בריאותנו התקינה. ערכו הקלורי הנמוך של השייק, גורם לו להיות בעל ערך תזונתי גבוה ביותר, והודות לסיבים התזונתיים שלו, הוא מסייע בפעילות מעיים תקינה – דבר שבא לידי ביטוי בין היתר בתחושת 'סדר' במערכת העיכול.

אז מה את מכניסה לכוס שייק הבריאות שלך? ראשית, עלים. כל העלים שאת מכירה באים בחשבון – כוסברה, פטרוזיליה, עירית, רוקט, מנגולד, שמיר, תרד, חסה, עלי בייבי, נענע, בזיליקום, סלרי ועוד.

נשמע טוב? זה לא הכל: לכוס השייק שלך תוכלי להוסיף פרי אחד לבחירה כדוגמת תמר, בננה, מלון, אפרסק, ועוד. כמו כן, אם את מנסה לרדת במשקל, חשוב שתדעי שפירות הם עתירי סוכר ולכן רצוי לא להגזים ולהוסיף עד שני פירות לכוס שייק הבריאות שלך. סוף כל סוף, המטרה היא לשפר את הבריאות, לא?

בנוסף, לתערובת הבריאה והעסיסית שלך, תוכלי להוסיף אפילו כפית טחינה, שקדיה, או כל שומן איכותי אחר שעולה על דעתך. חשוב לציין ששומן איכותי, מסייע לתהליך העיכול ועל כן, צריכתו בשייק היא גם טעימה וגם חיונית.

 

לסיום, הנה מתכון לשייק בריאות ירוק שיהפוך לך את הקיץ לירוק בריבוע:

רכיבי השייק:

שתי בננות בשלות

3-4 עלי חסה

שני גבעולי פטרוזיליה

שני גבעולי כוסברה

כף גוג'י ברי (להשיג בבתי הטבע)

עלעל נענע

כוס מים

כף שקדיה

אופן ההכנה:

טוחנים את כל החומרים יחדיו במעבד מזון, מוסיפים קוביות קרח ומגישים קר. לרוויה!

תגיות:בריאותשייק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה