חדשות בעולם

האם נסראללה מאושפז במצב קשה?

דיווחים לבנוניים מתעקשים שמזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה עבר "ניתוח רגיש" והוא מאושפז בבית חולים. בארגון עצמו דוחים את הדיווחים. האם הוא יופיע לנאום ביום חמישי הקרוב?

אא

מזכ"ל חיזבאללה, <a class=חסן נסראללה (צילום: פלאש 90)" src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_11%20Jul.%2020%2011.44.jpg">מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה (צילום: פלאש 90)

כלי תקשורת שמתנגדים לארגון חיזבאללה, פרסמו בסוף השבוע ידיעה, לפיה מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, עבר לאחרונה "ניתוח רגיש" בבית החולים ברובע הדאחייה שבבירות. בארגון עצמו מתעקשים שמדובר בדיווח שקרי. לדברי המתנגדים, שומרי ראש רבים מקיפים את נסראללה בחדרו שבבית החולים א-ראסול אל אל-אזאם.

על פי דיווח האתר "לבנון עכשיו", מצב בריאותו של נסראללה מידרדר, לפיכך לא נשא נאומים ולא הופיע ברשתות הטלוויזיה מאז תחילת חודש הרמאדן, ובנוסף, שלא כהרגלו, לא התייחס ליום השנה למלחמת לבנון השנייה.

בלבנון מצפים לראות האם נסראללה יופיע ביום חמישי בנאום לרשתות הטלוויזיה במדינה, שכן מדובר ביום מיוחד על פי דת האסלאם, שקשור לתחילת כתיבת הקוראן.

ובמקביל, באותו זמן ממש, התרחש אירוע ירי בסמוך לעיר צור שבגבול הצפוני. הערכות דיברו על כך שאין מדובר בתשתית טרור של ארגון חיזבאללה, אלא בכזו של הג'יהאד האסלאמי. צה"ל הגיב באופן מיידי ובעוצמה בירי ארטילרי מסיבי של עשרות פגזים לעבר מקור הירי, ומסרים חמורים הועברו באמצעות כוח האו"ם יוניפי"ל. "צה"ל לא יסבול כל פגיעה בתושבי מדינת ישראל", אמר דובר צה"ל.

כעבור מספר ימים התברר שמדובר במרצה מאחת המכללות בדרום לבנון, שהתקין רקטות לשיגורים. בסוף השבוע הוא פונה לבית חולים לאחר שרקטה התלקחה בידיו, וכך התגלתה תשתית הירי שהקים.

תגיות:נסראללהלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה