חדשות בעולם

ויקרא שמו בישראל: איל גיל-עד נפתלי טייטלבאום

שניים מתוך ששת ילדי משפחת טייטלבאום מקראון הייטס, נקראו על שם קרבנות טרור. השבוע הצטרף השלישי: איל גיל-עד נפתלי. "כשהבן שלנו נולד, הרגיש לנו נכון לקרוא לו בכל שלושת השמות"

אא

(צילום: collive)(צילום: collive)

התרגשות רבה אפפה השבוע את בני הקהילה החב"דית בקראון הייטס, בניו יורק, בעת עריכת טקס ברית מילה לבנם של משפחת טייטלבאום, שנקרא על שמם של שלושת הנערים שנחטפו בגוש עציון, איל יפרח, גיל-עד שער, ונפתלי פרנקל.

הנוכחים באולם הצטמררו למשמע שם התינוק, אם כי לא התפלאו כלל. הזוג, ינקי ובינה, רגילים במחוות מיוחדות מסוג זה, ושני ילדים נוספים שלהם קרויים על שמות קרבנות טרור.

בראיון לאתר החב"די,COLlive , סיפרו: "כששמענו את החדשות שהבחורים נרצחו, אני ואשתי ידענו שנצטרך להשתמש לפחות בשם אחד של הנערים עבור התינוק שלנו כשייוולד", סיפר האב. "כשהבן שלנו נולד, הרגיש לנו נכון לקרוא לו בכל שלושת השמות. הנערים שנרצחו הם המשפחה של כולנו, ולקרוא על שמם זה יותר מלתת שם של בן משפחה. קראנו לו בשם זה כי אנחנו רוצים שהוא ימשיך את האחדות שהם הביאו לכלל ישראל - התאחדנו כולנו בתפילה, ולאחר מכן התאחדנו באבל".

כעת מצטרף הרך הנולד, איל גיל-עד נפתלי, לעוד שני אחיו, מתוך ששה ילדים, שנקראו על שם קרבנות. שלהבת פרידה, שנקראה על שמה של התינוקת שנהרגה בחברון, שלהבת פס, ואהוד דניאל, שנקרא על שמם של אהוד גולדווסר ודניאל אגמי, שני חיילים שנרצחו.

תגיות:חטופיםזכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה