חדשות בארץ

"מאמינה שאפשר לעשות יותר"

לאחר 12 יום של סיוט, מאז נחטפו בניהם, מנסות משפחות שעאר, פרנקל ויפרח, לגייס את דעת הקהל בעולם לתמיכה במאבק לשחרורם. היום נאמה רחל פרנקל לפני המועצה לזכויות אדם בזנבה. הנאום המלא

אא

הורי החטופים פתחו במסע המייגע, בו ינסו לרתום את דעת הקהל בעולם למאבקם הכואב לשחרור בניהם. בשעות הצהריים המוקדמות היום (שלישי) נאמה רחל פרנקל, אמו של החטוף נפתלי פרנקל, לפני מועצת האו"ם לזכויות אדם בז´נבה, כשמאחוריה יושבות בת גלים שעאר, אמו של גיל-עד, ואיריס יפרח, אמו של אייל.

לפניכם נאומה המלא של אמו של נפתלי, רחל פרנקל:

"שמי רחל פרנקל ואני גרה בישראל, אני באה לכאן היום כאם. לפני 12 ימים, בני נפתלי ושני סטודנטים אחרים, אייל יפרח וגיל-עד שאער, שאמותיהם יושבות מאחוריי, נחטפו בדרכם הביתה מבית הספר. מאז לא שמענו מהם או עליהם דבר. לא חדשות, ולא סימן חיים.

"ברשותכם, אני רוצה לספר לכם על הבנים: בני נפתלי הוא בן 16, אוהב לנגן בגיטרה ולשחק כדורסל. הוא תלמיד טוב, וילד טוב, שילוב של רצינות וכיף. אייל אוהב ספורט ולבשל, גיל-עד אוהב סרטים.

"בני שלח לי מסרון והודיע שהוא בדרכו הביתה, ומאז הוא נעלם. סיוטה של כל אם הוא לחכות ולחכות שבנה יחזור הביתה. אנחנו רוצים להודות לתמיכה, לתפילות, ולאנרגיה החיובית ששופכים עלינו מרחבי העולם.

"אני רוצה להודות למזכיר הכללי שגינה את החטיפה של בנינו, שהביע סולידריות עם המשפחות, ושקרא לשחרורם המיידי. אני מודה לצלב האדום שהבהיר שלחטוף ולהחזיק בשבי נערים – הוא בניגוד לחוק הבינלאומי, ושקראו לשחרורם המיידי וללא תנאים של בנינו.

"אני מאמינה שאפשר לעשות יותר, שצריך לעשות יותר על ידי רבים. לכם באנו היום לכאן, שלושת האמהות, לדבר בפני האומות המאוחדות ובפני העולם, ולבקש מכולם שיעשו כל מה שהם יכולים להחזיר את בנינו הביתה.

תגיות:האו"םשובו אחיםחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה