חדשות בארץ

לוחמים מתנדבים למען החטופים

צווי המילואים בוטלו בשל חוסר תקציב של משרד הביטחון, הלוחמים כתבו למפקדים: גייסו אותנו ללא תשלום. מתנדבים למען חיפוש אחר החטופים גיל-עד, נפתלי ואיל

אא

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

לילות כימים עושים כוחות הביטחון בניסיונות חיפוש אחר הנערים החטופים, גיל-עד שעאר, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. גם הלילה עצרו חיילי צה"ל שלושה פעילי חמאס בבית לחם, והם מצטרפים למאות העצורים מהיממות האחרונות.

חיילי מילואים גויסו במתכונת מצומצמת ורק ליחידות מסוימות, אבל עכשיו מבקשים לוחמים במילואים המשרתים ביו"ש, לבוא להתנדב ולסייע בחיפושים.

כפי שדווח ב- nrg, גיל הרשקוביץ, לשעבר לוחם בסיירת אגוז, וכיום משרת במילואים בגדוד 5037 בחטיבה 810, הוא אחד מהם. אלפי צווי ביטול אימונים נשלחו בשבועות האחרונים למילואימניקים בשל מאבק תקציבי. שירות המילואים שנקבע לחברי הגדוד בו משרת הרשקוביץ, לחודש זה, בוטל אף הוא בעקבות הקיצוצים בתקציב הביטחון, מה שלא מנע מהלוחמים לשדר בקשה למפקדים: גייסו אותנו ללא תשלום.

"לאור המצב בו אנו נתונים בימים האחרונים אנו מוכנים להתייצב לשירות מילואים בהתנדבות ללא קבלת תמורה וללא קבלת ימי מילואים, זאת על מנת לסייע בפעילות שתקדם את שחרור החטופים. זה המעט שאנו יכולים לעשות על מנת להזדהות עם משפחות החטופים ועם המצב בו שרוי עמנו". כתב הרשקוביץ.

תגיות:חטופיםלוחמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה