חדשות בארץ

תומך בעצרת התפילה: יהורם גאון

הולך וגדל מעגל התומכים בעצרת התפילה נגד גיוס בני הישיבות בכפייה, והוא חוצה מגזרים. בתכניתו "גאון ברדיו", הזמר יהורם גאון הביע את תמיכתו. "בגלל השנאה ללומדי התורה"

אא

עצרת התפילה בירושלים הולכת ומתקרבת, ונראה כי מעגל החילונים התומכים במחאה נגד גיוס בכפייה וכליאתם של לומדי התורה - הולכת וגדלה. כך נראה שהזמר יהורם גאון, מביע אף הוא את תמיכתו בעצרת.

בתכניתו השבועית "גאון ברדיו" ברשת ב' של קול ישראל, דיבר גאון על כוונתו להשתתף בעצרת התפילה, זאת בשל השנאה הניכרת בחוקים במתגבשים נגד לומדי התורה.

"כן. גם אני אהיה בהפגנה הגדולה בירושלים", הודיע גאון. "לא בגלל שאני נגד השוויון בנטל, אלא בגלל השנאה ללומדי התורה. בגלל ההתבטאויות כנגד החרדים שאני חלק מהם. בגלל הדה לגיטימציה לאורח חיינו היהודי. כן היהודי!".

גאון הסביר למאזינים כי תינוק הנימול לא הופך ליהודי אם לא ילמד תורה: "אנחנו כאן בארץ הזו בזכות מיליוני יהודים שהעבירו את לפיד תורת ישראל ומתו למען דרכם, אמונתם ותורתם. ולא! היא לא כללה נשק ומדים. גם לא לשם הגנה. התרבות היהודית התבססה על לימוד התורה ובזה לנושאי הנשק".

גאון חתם את דבריו בדברי הנביא זכריה: "'לא בחיל ולא בכח. כי אם ברוחי אמר ה' צבאות".

את העצרת ילווה משדר מיוחד של הידברות שיעלה בשעה 14:00 לערוץ ולאתר הידברות, ויביא לכם הצופים בבית תיעוד וסיקור של הפגנת הענק. במהלך המשדר יעלו רבנים, אנשי תקשורת ופרשנים וינהלו דיונים ופאנלים בנושא הגיוס בכפייה. כמו כן, רבני אתר הידברות יהיו נכונים להשיב לשאלות הגולשים במדור "שאל את הרב" ובתגובות למאמרים בנושא גיוס בני הישיבות בכפייה. מחכים לכם.

תגיות:עצרת התפילהחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה