חדשות בארץ

סער על החינוך החרדי: פחות אלימות

במהלך כינוס של מועצת עיריית בני ברק נשא שר הפנים גדרון סער נאום מרגש על אחדות בעם, ואמר שבא לבני ברק כדי לקיים את דברי חז"ל: "הוי גולה למקום תורה"

אא

אמש (רביעי) התכנסה מועצת עיריית בני ברק לישיבה ראשונה בראשות ראש העיר הנבחר חנוך זייברט והכריזה על הקמת הקואליציה של סיעת יהדות התורה וסיעת ש"ס.

בין המשתתפים היה שר הפנים גדעון סער, שנשא נאום מרגש לכבוד המעמד. "העיר הראשונה בה ביקרתי מיד לאחר שנכנסתי לתפקידי היתה העיר בני ברק וזה בגלל הידידות הטובה עם נציגי יהדות התורה", אמר סער, והוסיף בחיוך: "הספקתי כבר להכיר גם הבדלים בין המגזרים השונים והחסידויות. למשל בחסידות גור צריכים לדבר בקצרה ובזריזות ולא להאריך בדברים".

שר הפנים דיבר על חשיבות האחדות בחלקים השונים של החברה הישראלית. "אמרתי אתמול בכינוס כי בכל אחד מהגוונים של עם ישראל יש סגולות ויש יתרונות ודברים טובים", אמר סער. "גם מי שחולק על דרך החינוך החרדי יהיה לו קשה להכחיש את אותם יתרונות שכל אחד יכול לראות באופן אובייקטיבי. איפה יש פחות אלימות? איפה יש כיבוד אב ואם?".

סער המשיך וסייג: "אבל באותה מידה. צריך לראות גם את האוניברסיטאות, פרסי הנובל וההישגים במדע של מערכת החינוך הממלכתית והיתרונות שלה למדינת ישראל. הגעתי לכאן לבלות ערב על מנת לקיים הוי גולה למקום תורה", אמר השר והוסיף "זכיתי גם לברכה מחבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני".

(צילום: פלאש 90)

תגיות:גדעון סעראחדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה