מיסטיקה

מה צבע ההילה שלך?

כיצד נראיתה ההילה של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, מה התגלה בבית הסוהר, ומה רמז על מותה הקרב של אישה שצולמה במכשיר? ראיון עם זבולון רבייב - מומחה לצילומי הילה, המעידה על מצבו הרוחני של כל אדם

אא
 
איזה מן טיפוס אתה, אילו אנרגיות משדר הגוף שלך לסביבה, מה צבע ההילה שאופף אותך, ומה זה אומר עליך כאדם? על שאלות אלה ועוד, יוכל לענות לכם זבולון רבייב, באמצעות מכשיר ההילה שלו.
רבייב, 49, עורך כנסים והרצאות לציבור הרחב בארץ ובעולם בנושא ההילה מזה מספר שנים. הוא מדבר בעיקר על שבעת מרכזי אנרגיה שבגוף האדם, מסביר מהי הילה, ומדגים את סוגיה על מתנדבים מהקהל. "לפני כתשע שנים שמעתי הרצאה בנושא הילה", הוא משחזר איך הכל התחיל, "נדלקתי והחלטתי ללמוד את הנושא לעומק".
 
רבייב עצמו נולד בברית המועצות ועלה ארצה בשנת 76´ כילד למשפחה שלא שמרה תורה ומצוות. בארץ הוא קיבל רושם שלילי על הציבור הדתי. "תמיד שאלתי למה הדתיים מבלבלים לאנשים במוח", הוא מספר בחיוך. "היו לי הרבה שאלות ללא תשובות, וכאדם לוגי רציתי לדעת מה יוצא להם מקיום חוקי התורה. מה קורה ´און ליין´ אם אני מקיים מצווה, שותה עם ברכה, שומר שבת או מניח תפילין".
 
כיום, לאחר שהוא עצמו חזר בתשובה, מסתובב רבייב בעולם - ארה"ב, אנגליה, מקסיקו, שוודיה, רוסיה, קנדה, שוויץ, איטליה ועוד - ומעביר הרצאות בנושא ההילה. "הילה היא האור שמקיף את האדם", הוא מסביר. "יש מספר שכבות אור בגוף האדם: באמצע הגוף ישנו אור המעיד על אופיו של אדם, ומשני צדי הגוף ישנו אור המעיד על רמה רוחנית".
 
בהרצאותיו מדבר רבייב על גוף ונפש, ומוכיח כי ישנו הבדל משמעותי ביותר בהילה של האדם לפני קיום מצווה ולאחריה. בין האנשים המעניינים שנבדקו על ידו נמצא הרב מרדכי אליהו זצ"ל ותינוק בן שנתיים. סביב שניהם נראה צבע לבן - צבע ההילה הטהור ביותר מבחינה רוחנית.
 
"ישנם הרבה סיפורים מעניינים", מספר רבייב. "פעם עלתה לבמה בחורה. שאלתי אותה אם היא מוכנה לעשות נטילת ידיים. אחרי שהיא עשתה, ראינו ביחד שינוי צבע בהילה שלה. אחר כך ביקשתי שתקרא עיתון, וצבע ההילה לא השתנה. לבסוף ביקשתי שתקרא פרקי תהילים, וההילה כמובן השתנתה. בדפי משוב שחולקו באותו מפגש, כמעט כולם הצהירו כי מעתה יקפידו על נטילת ידיים. מקרה אחר אירע בקריית עקרון, שם הייתה אישה שהתעקשה לעלות לבמה. לאחר שנסרק גופה על ידי המכשיר אמרתי לה שהיא עברה טראומה משמעותית, אך לא עברה ריפוי, והדבר לא נותן לה להתקדם. מסתבר שאכן כך היה. היום היא כבר בת ארבעים, אך כשהייתה בת 18 עברה אירוע תקיפה, ומאז לא טיפלה בטראומה".
 
מקרה אחר אירע לרבייב ואנשיו בבית סוהר. לדבריו, למרבית האסירים הייתה הילה אדומה, למעט אסיר אחד שסביבו הייתה הילה ירוקה. אותו אסיר טען ללא הרף כי הוא חף מפשע. במקרה אחר שהתרחש באוסטריה עלתה לבמה אישה שמכשיר ההילה לא הראה את ההילה שלה. רבייב ואנשיו הובכו מעט, והיו בטוחים שישנה בעיה במכשיר. "כשהגענו ארצה", משחזר רבייב את סוף הסיפור, "התבשרנו שהאישה נפטרה. אז הכל היה ברור יותר, שהרי על פי היהדות ההילה של האדם עוזבת אותו קצת לפני המוות".
 
איך ניתן לבדוק הילה, שהיא דבר רוחני, על ידי מכונה חומרית?
"ישנם בעולמנו תדרים של אור. המכשיר הזה למד למדוד את התדרים ולתרגם אותם לצבע".
 
מהם הצבעים העיקריים בהילת האדם?
"ברפואה ההודית יש, מה שנקרא, ´צ´אקרות´ - מרכזי אנרגיה שמחולקים לשבעה מרכזים בגוף האדם. הצבע האדום מעיד על רמת האנרגיה באדם, הצבע הכתום מעיד על מידת הרגש, הצהוב מעיד על הלוגיקה. הצבע הירוק מתייחס ללב ועמוד השדרה. הצבע הכחול לגרון. הצבע הסגול מעיד על הרגשת בטן מה שנקרא אינטואיציה והוא מתמקד באזור שבין הגבות, העין השלישית. אחר כך מגיע הצבע הלבן שמרכזו בראש והוא פעיל מאוד לאחר שאדם עושה מעשה טוב או מצווה. מרכז הגוף משדר מגוון צבעים, והשכבה האחרונה מכילה כלפי חוץ את כל צבעי הקשת".
 
מהי רמת האמינות של המכשיר?
"המכשיר נמצא בשוק כבר כמעט 13 שנה. מבחינת אמינות אנחנו עומדים על 87%, שזה יפה מאוד. לא מזמן הייתי אצל היצרן, והוא אמר שיש כ-24,000 כאלה ברחבי העולם".
 
זה ודאי מעייף לבדוק הילות למאות אלפי אנשים במשך תשע שנים רצופות. מהי המטרה שלך בכל זה?
"באופן אישי, כשחיפשתי להתחזק ולראות את האמת לנגד עיניי, אנשים מרחו אותי בסיפורים. בהרצאות שלי אנשים רואים בעיניהם ממש שמשהו משתנה בגוף האדם לפני ואחרי עשיית מצווה. אנשים מתחזקים מלראות שאכן שינויים מתרחשים בגוף לאחר מעשה רוחני".
 
אתה בעצמך חווית שינוי של ממש בחיים כשהחלטת לחזור בתשובה. איך זה קרה?
"חזרתי בתשובה לפני כ-22 שנים. הייתי הנדסאי מכונות וחשמל בעברי. בצבא שרתתי כבקר איכות חקירות של עבירות מטוסים. בהמשך ניהלתי עסק לגילוי חבלות בניה, ובכל ההתעסקות המסוכנת הזו ראיתי הרבה סייעתא דשמיא. לכן בשלב מסוים עזבתי הכל והלכתי ללמוד בכולל".

צפו בראיון עם זבולון רבייב בתכנית "בכיוון אחר":

 

תגיות:מיסטיקההילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה