חדשות בארץ

עצרת התחזקות לרפואת הרב עובדיה יוסף

אלפים צפויים להשתתף הערב בעצרת חיזוק שתתקיים בשכונת הר חומה בירושלים, בהשתתפות רבנים וגדולי תורה, לרפואת מרן הרב עובדיה יוסף

אא
עם היוודע דבר אשפוזו החוזר אמש של גדול הדור, מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א, בשל מצב בריאותו הרופף, הוחלט על עצרת המונית שתיערך הערב (יום שני) בשכונת הר חומה בירושלים. בעצרת, שתיערך בקהילת חסדי שמואל, בבית הכנסת ´חסדי שמואל´ ברחוב הרב מן ההר 2, בשעה 18:45, צפויים לקחת חלק רבנים רבים ולמסור דברי חיזוק, ביניהם הגר"א עמרמי, רב קהילת ´חסדי שמואל´ ומרבני שכונת ´הר חומה´, הרב ראובן אלבז, ראש מוסדות ´אור החיים´, הרב בן ציון מוצפי, ראש ישיבת ´בני ציון´, הגאון רבי ברוך שרגא, רב שכונת הגבעה הצרפתית וראש בתי הדין בירושלים וכן הרב שמואל פנחסי, ראש ישיבת ´דרכי דוד´. לפי הערכות, צפויים להשתתף בעצרת אלפי בני אדם.
בנוסף לכך, קרא הגר"א עמרמי לבני קהילתו לתמוך ולחזק את עולם התורה, המאוים חדשות לבקרים על ידי גורמים שונים. באגרת, אותה הפיץ לכל בני הקהילה, כתב בין היתר כי "בימים אלו, נתונים אנו תחת הממשלה שהחליטה לעצמה על קיצוץ בכל תקציבי הישיבות ותלמודי התורה ואברכי הכוללים, כל אברך שהיה מקבל 924 שקלים, מקבל כיום 279 שקלים בלבד. ומטרתם היחידה היא אחת, ביטול עולם התורה ואי רצונם שאברכים ובני הישיבות כאן בארצנו הקדושה ילמדו תורה בנחת". עוד הוסיף הרב באגרת, כי ברצונו להרחיב את הסיוע של לומדי התורה דווקא בימים אלו, לרפואתו השלמה של מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א.
זאת ועוד, בכל רחבי הארץ התגייסו רבנים רבים לרתום את המתפללים שיתפללו לרפואת הרב עובדיה. כך למשל, הרב דן כהן, ראש מועצת ´רכסים´, הנחה את כל מוסדות החינוך בעיר לפתוח את יום הלימודים בקריאת מספר פרקי תהילים לרפואת הגר"ע יוסף, ובמהלך הלילה אף התקיימו ברכסים מספר עצרות תפילה לרפואת הרב בהשתתפות מאות בני אדם.
מלבד זאת, גם בחסידות צאנז, נאמרו הבוקר פרקי תהילים בתלמודי התורה וברשת הישיבות של החסידות בכל רחבי העולם, בהוראת האדמו"ר עצמו, המצוי בקשרי ידידות עם הרב.
כזכור, בפעם השלישית בשבוע החולף, הובהל אמש הגר"ע יוסף לבית החולים הדסה עין כרם, וזאת לאחר שחש בכאבים חזקים, חוזרים ונשנים בגופו. הרב, שעבר זה מכבר ניתוח לאחר שמעד בביתו, שוב חש שלא בטוב. למקום הוזעק מידית רופאו האישי, פרופ´ יוחנן שוסטמן, שנוכח שמצבו של הרב מדרדר עקב לחץ הדם הנמוך שלו והחליט לאשפזו באופן מידי, על ידי ניידת טיפול נמרץ שהגיעה למקום והסיעה את הרב לבית החולים.
עם הגעתו של הרב לבית החולים, הוא הופנה למחלקת טיפול נמרץ פנימי, שם אובחן כסובל מזיהום, שגרם לכאבים החזקים מהם סבל הרב. מבית החולים נמסר הבוקר בתגובה כי "הרב מקבל טיפול אנטיביוטי תוך ורידי לטיפול בזיהום בו לקה. הרב בהכרה מלאה, אינו מונשם, וכל המדדים תקינים".
בתוך כך, נקרא גם הציבור להתפלל לרפואת מרן הרב עובדיה יוסף בן גורג´יה, לרפואה שלמה במהרה.
 
(צילום: כיכר השבת)
תגיות:הרב עובדיה יוסףרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה