חדשות בארץ

לנחמן שטיצר נולד בן, ומבקש לקרוא לו חיים

בשבוע שבעבר, לנחמן שטיצר נולד בן והוא מבקש לקרוא לו על שם הילד ששכח ברכבו, ואף לכבד את הסבא בסנדקאות. סביו של חיים ז"ל לקראת המשפט: "אני סבור שלא תהיה תועלת לשימו מאחורי סורג ובריח"

אא

בשע"ט בסוף השבוע האחרון לנחמן שטיצר נולד בן ראשון. כזכור, שמו של שטיצר התפרסם בשל הטרגדיה הנוראה כאשר שכח את הילד חיים בוימל ז"ל ברכבו בהגיעו לתלמוד-תורה. באופן יוצא מן הכלל, משפחתו של חיים בוימל ז"ל תומכת בשטיצר ונמצאת עמו בקשר יומיומי.

בתוך שמחת לידת בנו של הזוג שטיצר, החליט נחמן, אבי הבן, לכבד את סבו של חיים בוימל ז"ל, הרב ישראל לייכטר, בסנדקאות. שטיצר אף שוקל לקרוא לבנו הרך הנולד, על שם הילד. כך פורסם היום (ג) ב´ידיעות אחרונות´.ב-12 בספטמבר יחל משפטו של שטיצר, המואשם בגרימת מוות ברשלנות. ובאופן נדיר, כאמור, משפחתו של הילד שנפטר תומכת בשטיצר, ומתנגדת להרשעתו.

"כבר בשבעה נחמן הגיע לבית ומאוד פחד להיכנס, אבל הסבא אמר לו שהוא יאמץ אותו כבן", סיפר פרקליטו של שטיצר, עופר ברטל. "גם ההורים של הילד מודעים למצב וחושבים שהוא לא צריך להיענש. הוא ממש עזר לנחמן לחזור לחיות. הקשר ביניהם מטבע הדברים מורכב".

גם שטיצר עצמו אמר ל´ידיעות אחרונות´: "יש לי קשר הדוק ואפשר להגיד יומיומי עם המשפחה. התקשרתי אל הסבא אחרי הלידה וביקשתי שיכבד אותי ויהיה סנדק. אני כל הזמן אומר שהמשפחה הצילה את החיים שלי ובפרט הסבא ששומר איתי על קשר יומיומי ומחזק אותי",

סביו של חיים בוימל ז"ל שמח מאוד לשמוע על לידת בנו של נחמן שטיצר שעמו הספיק להתיידד מאז הטרגדיה. בשיחה עם ´כיכר השבת´ אומר הסבא: "שמחתי שמחה גדולה שהוא בישר לי על הבן שנולד, הרגשתי זכות גדולה, צריך לזכור שאנחנו נמצאים בקשר יומיומי הדוק, ואני מרגיש ממש קשור אליו.

"הכל נחתם בראש השנה וביום כיפור, לנחמן אין קשר לזה. אנחנו עוד מעט נהיה לפני יום כיפור, שבועיים לפני ראש השנה ואנחנו מתפללים ´זכרנו לחיים מלך חפץ בחיים´ כולנו צריכים לבקש זכויות, אני סבור שלא תהיה תועלת לשימו מאחורי סורג ובריח, גרמא בנזיקין פטור מדיני אדם, וחייב בדיני שמיים.

"א. בדיני שמים אפשר לבטל את הגזרה.  ב. שהוא יהיה בחוץ הוא יהיה יכול למנף את האסון ולהשפיע באופן חיובי שלא יישנו מקרים כאלו. ובעצם למנוע את האסונות הבאים. צריך לזכור שרק בחודש האחרון היו שלושה מקרים של מוות ברכב עקב שכחה,  וכמו שהוא פנה למשרד החינוך הוא יכול להמשיך ולפעול לטובת הנושא וכמו שכולנו רוצים שה´ ימחל לנו ככה אנחנו צריכים לסלוח לו.

"זהו בנו הראשון של שטיצר אחרי שתי בנות. אם הרבנים שעמם ניוועץ יראו בכך עניין חיובי, אחד משמותיו של הרך הנולד יהיה ´חיים´, ובכך יונצח זכרו של הילד חיים בוימל, שהשבוע צוין התאריך העברי של שנה למותו".

תגיות:נחמן שטיצרטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה