חדשות בארץ

מהפך בבית שמש: בלוך ניצחה את אבוטבול

מפלה צורבת לראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול: בתום ספירת המעטפות הכפולות התברר כי לאחר שתי תקופות כהונה הוא הודח מתפקידו על ידי עליזה בלוך

הפסד צורב: אבוטבול (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)הפסד צורב: אבוטבול (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)
אא

דרמת בחירות הלילה (חמישי) בבית שמש: בתום ספירת המעטפות הכפולות של קולות החיילים והנכים, התברר כי עליזה בלוך הדיחה מתפקידו את ראש העיר משה אבוטבול, לאחר שתי קדנציות רצופות.

לפני ספירת קולות החיילים והנכים הפער בין שני המתחרים עמד על 251 קולות לטובתו של אבוטבול. כ- 1,000 קולות של חיילים וכ- 300 קולות של נכים אפשרו לבלוך לסגור את הפער ולנצח לבסוף ברוב של 533 קולות.

בלוך, המועמדת מטעם המחנה הדתי-ציוני, גרפה כ- 5,000 קולות של מצביעים חרדים. פיצול זה בתוך המחנה החרדי אפשר לה לחולל את המהפך הצורב מבחינתו של אבוטבול, מועמדה של ש"ס. ההערכות טרם פתיחת המעטפות הכפולות היו כי בלוך ניצבת בעמדה טובה יותר לניצחון. לפיכך התקבלה בש"ס החלטה, לפיה אם הפער לטובתה יעמוד על פחות מ- 200 קולות, יוגש ערעור לבית המשפט. כעת, משהתברר כי בלוך ניצחה בהפרש גדול יותר, של 533 קולות, צריך להמתין ולראות האם בכל זאת אבוטבול יערער על התוצאות.

כזכור, בבחירות הקודמות שהתקיימו ב- 2013, נבחר אבוטבול לתקופת כהונה שנייה ברוב של 51% מקולות הבוחרים. בעקבות חשד לזיוף קולות, הורה בית המשפט על קיומן של בחירות חוזרות, וגם באלו זכה אבוטבול ברוב של 51%.

תגיות:בחירותבית שמש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה