חדשות יהדות

קידוש השם: כשתשמעו מה מבקש אברהם פריד ממעריציו - גם אתם תתרגשו

השבוע הפתיע הזמר אברהם פריד את ציבור מעריציו,  כשפנה אליהם בסרטון לא שגרתי וביקש להוריד אפליקציה מיוחדת. באיזו אפליקציה מדובר, ומדוע דווקא אותה?

אא

השבוע הפתיע הזמר אברהם פריד את ציבור מעריציו כשפנה אליהם בסרטון לא שגרתי וביקש להוריד אפליקציה מיוחדת. "הורידו את האפליקציה הזו כי היא מסייעת ליהודים להניח תפילין בכל מקום שבו הם נמצאים בעולם".

לדבריו, בזכות האפליקציה הזו, אלפי יהודים זכו להניח תפילין לראשונה בחייהם. מי שעומד בראש האפליקציה הוא ארגון יהודי-אמריקני מניו יורק בשם Light up the world שחרט על דגלו להגדיל תורה ולהאדירה באמצעות הטלפונים החכמים, למי שכבר מחזיק בהם. פריד שהצטרף לאחרונה למיזם החשוב והוריד אף הוא את האפליקציה Wrapp, מספר בסרטון כי מדובר באפליקציה שמחוללת מהפכה של ממש בקרב הציבור היהודי בעולם, ואף הצליחה להגיע ליהודים שחיים במדינות כמו עיראק, מרוקו וטורקיה. 

"לפני מספר חודשים, יהודים יקרים מניו יורק הגו רעיון מהפכני והיסטוריה, ופיתחו אפליקציה בשם Wrapp המחברת בזמן אמת - בין מי שיש ברשותו תפילין, לבין מי שמעוניין להניח אותן", אומר פריד בסרטון ומוסיף: "איזה רעיון אדיר. מאז יצאה האפליקציה, שמענו על אינספור סיפורים מרגשים של יהודים מכל העולם שהניחו תפילין לראשונה בחייהם. אני כבר הורדתי את האפליקציה, ומה איתכם? למה אתם מחכים?", שאל פריד בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, והזמין את ציבור מעריציו לעשות כמותו ולהצטרף לעשייה שכל כולה זיכוי הרבים. 

תגיות:אברהם פרידבקשהקידוש השםתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה