חדשות בארץ

עסקת ענק נוספת לתעשייה האווירית: תספק מערכות ליירוט נ"מ למדינה באסיה

שווי העסקה החדשה של התעשייה האווירית מסתכם ב- 500 מיליון דולר. עסקה זו מצטרפת לעסקה בשווי 777 מיליון דולר עליה חתמה החברה בשבוע שעבר עם הודו

מערכת "לוכד שחקים" (קרדיט: התעשייה האווירית)מערכת "לוכד שחקים" (קרדיט: התעשייה האווירית)
אא

התעשייה האווירית (תע"א) הודיעה היום (שני) כי חתמה על חוזה עם צבא היבשה של מדינה באסיה לאספקת מערכות "לוכד שחקים" ליירוט נ"מ. היקף העסקה – 550 מיליון דולר למשך ארבע שנים.

מערכת "לוכד שחקים" (Sky Capture) היא מערכת בקרה ושליטה ליירוט נ"מ, אשר מתחברת למערכות ההגנה האווירית של הלקוח הרוכש אותה והופכת אותן למערכות מדויקות ואפקטיביות יותר. בועז לוי, סמנכ"ל התעשייה האווירית, אמר: "מדובר בפתרון מערכתי ייחודי שפותח בתעשייה האווירית על בסיס הדרישות המבצעיות של הלקוח. המערכת משלבת מספר מתודולוגיות יירוט אווירי שונות ומביאה לידי ביטוי את יכולותיה הנרחבות של התעשייה האווירית בתחום היירוט וההגנה האווירית".

העסקה החדשה של התעשייה האווירית מצטרפת לעסקת הענק עליה חתמה החברה בשבוע שעבר עם החברה ההודית הממשלתית BEL. במסגרת העסקה, ששוויה מגיע ל- 777 מיליון דולר, תספק התעשייה האווירית מערכות הגנה אווירית מסוג "ברק 8" לשבע ספינות של חיל הים ההודי. "ברק 8" היא מערכת הגנה אקטיבית אווירית של טילי ים-אוויר וקרקע-אוויר, המיועדת להגנה מפני מטוסים, מסוקים, כטב"ם, טילים נגד ספינות, טילי שיוט ועוד. המערכת פותחה במסגרת מיזם משותף של ישראל והודו.

(מערכת "לוכד שחקים". קרדיט: התעשייה האווירית)
תגיות:התעשייה האוויריתהגנה אווירית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה