חדשות בארץ

המצוד אחרי המחבל מברקן: נעצרו מספר חשודים

במהלך פעילות מבצעית של צה"ל בכפר טמון החלה התפרעות אלימה, בה השתתפו כ- 50 פלסטינים. החיילים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי. הפלסטינים מדווחים על הרוג אחד

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות מסתערבים של משמר הגבול, משטרת ישראל, שב"כ וצה"ל פעלו הלילה (רביעי) במרחב העיר טול כרם ובכפר דנבה שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה". הפעילות התבצעה במסגרת המרדף אחר המחבל אשר ביצע לפני כשבועיים וחצי את הפיגוע באיזור התעשייה ברקן. בפיגוע נהרגו קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד.

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הפעילות נעצרו מספר חשודים. בנוסף, במהלך המעצר בדנבה, הכוחות ביצעו ירי לעבר בית אחד החשודים. לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל, החשוד נעצר והועבר לחקירת כוחות הביטחון.

כוחות צה"ל פעלו הלילה גם בכפר טמון, מזרחית לעיירה טובאס שבשומרון. במהלך הפעילות המבצעית החלה התפרעות אלימה, בה השתתפו כ- 50 פלסטינים, שיידו אבנים והציתו זיקוקים לעבר החיילים. הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי על מנת לפזר את הפרת הסדר. הפלסטינים מדווחים על הרוג אחד ושישה פצועים.

ובתוך כך, דובר צה"ל מעדכן כי למרות הדיווחים אמש על יריות שנורו מרכב נוסע לעבר חיילי צה"ל בסמוך לצומת חלחול שבאזור חברון, תחקור ראשוני של האירוע וסריקות שנעשו בשטח העלו כי בפועל לא בוצע ירי לעבר הכוחות. צה"ל ממשיך בחקירת התקרית.

 

תגיות:שומרוןהפיגוע בברקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה