חדשות בארץ

שופט בג"ץ דוד מינץ הותקף על ידי פלסטינים סמוך לביתו ביישוב דולב

רכב פלסטיני חסם את דרכו של מינץ בצומת הפרסה בגוש טלמונים, ושלושה פלסטינים ירדו ממנו עם פטישים בידיהם והחלו להתקדם לעברו. מינץ הצליח להימלט מהמקום

מינץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מינץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שופט בית המשפט העליון, דוד מינץ, ניצל הבוקר בחסדי שמיים מניסיון תקיפה חמור על ידי פלסטינים.

מינץ יצא מהיישוב דולב, בו הוא מתגורר, בדרכו לעבודה. בצומת הפרסה בגוש טלמונים הוא נתקל ברכב פלסטיני שחסם את דרכו. מהרכב ירדו שלושה פלסטינים עם פטישים בידיהם, והחלו להתקדם לעברו. מינץ הבחין בהם והצליח להימלט מהמקום. לאחר מכן דיווח על התקרית למשטרה.

מהמשטרה נמסר: "הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על תושב אזור בנימין שנסע ברכבו בכביש 463. בצומת הפרסה הגיע רכב פלסטיני, חסם את רכבו ומהרכב ירדו שלושה חשודים, והתקדמו לכיוונו שהם אוחזים בפטישים. כשהבחין בחשודים, החל בנסיעה ונמלט מהמקום. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה".

במסגרת החקירה המשטרתית, תיבדק בין היתר השאלה האם הפלסטינים ידעו כי מדובר במינץ, או שמא בחרו בקורבן אקראי.

התקרית הבוקר מצטרפת לשורה של אירועי טרור שהתרחשו בימים האחרונים ביהודה ושומרון: ביום שישי סיכלו הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במעבר אליהו (על כביש 55, בין אלפי מנשה לקרני שומרון) ניסיון פיגוע. פלסטיני בן 19, תושב קלקיליה, עורר את חשדם של המאבטחים. הוא הוכנס לעמדת הבידוק, וסכין אותרה על גופו. במהלך התשאול שנערך לו אמר הפלסטיני כי הגיע כדי לבצע פיגוע דקירה והוסיף: "באתי להרוג יהודים".

ביום חמישי שעבר, דקר מחבל חייל מילואים שאבטח תחנת אוטובוס בכיכר חטמ"ר בשומרון. החייל נפצע בחזהו ובפניו. הוא הוגדר בתחילה כפצוע באורח בינוני, אך אתמול דיווח בית החולים "בילינסון" בפתח תקווה כי חל שיפור במצבו. המחבל, בן 19 מהכפר ג'מאעין, נלכד כעבור מספר שעות. בתחילת השבוע שעבר נרצחו קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד בפיגוע ירי באזור התעשייה ברקן. המצוד אחרי המחבל, אשרף נעאלווה, עדיין בעיצומו. הלילה הודיע צה"ל למשפחתו על הכוונה להרוס את ביתו.

תגיות:בנימיןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה