נטורופתיה ורפואה טבעית

ניקוי רעלים והתחדשות – למה זה חשוב?

אחרי הניקיונות וצחצוח הבתים מחמץ, אבק ולכלוך, לא פחות חשוב לנקות גם את גופנו מרעלים שהצטברו בו. מהם הרעלים הללו, ולמה חשוב להוציאם מהגוף?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בכל יום אנו נחשפים לכמות רעלים פיזיים, רגשיים ומנטליים שמועברים אלינו באמצעות האוכל, הקרינה, האוויר, המים והתרופות. ישנם גם רעלים שנוצרים בתוך הגוף – תאים מתים, פסולת מטבולית, רדיקלים חופשיים, כעסים, פחדים, סטרס, מחשבות שליליות. הצטברות של רעלים מכבידה על מערכות הגוף, על חילוף חומרים ועל האנרגיה שלנו, ומוציאה אותנו מאיזון. לגוף שלנו יש נטייה טבעית לשוב לאיזון – "הומיאוסטזיס", וזה הכוח האמתי וההישרדותי מאחורי הריפוי של כל מחלה – לכן חשוב לעזור לגוף שלנו להתנקות.

 

מטרת הניקוי

• להגביר את הפעילות של ערוצי הניקוי והניקוז של הגוף, ולאפשר פעילות תקינה של המערכות בגוף.

• תמיכה בתהליך של ירידה במשקל – שיפור מדדי השומנים בדם, לרבות כולסטרול, טריגליצרידים ואנזימי כבד.

• שיפור בתפקוד של מערכת העיכול – שיפור של נפיחות, גזים, כבדות, תסמונת המעי הרגיז, עצירות, שלשולים, בחילות וחומציות יתר, קשיים בספיגה שיכולים לגרום לאנמיה או לחסרים של ויטמינים ומינרלים חיוניים.

• חיזוק מערכת החיסון – במצבים של חיסוניות ירודה, אלרגיות, רגישות למזון, דלקות, מחלות ניווניות וכו', וכן האטת תהליכי הזדקנות.

• איזון המערכות ההורמונאליות – כמו הפרשות לא מאוזנות של ההורמונים (אינסולין, אדרנלין, הורמוני בלוטת התריס ועוד), תסמונת קדם-וסתית, צ'יסטות במערכת הרביה, עמידות לאינסולין.

• תמיכה במערכת העצבים – במצבים של סטרס, שינויים במצבי רוח, זיכרון חלש, עצבנות, חוסר שינה, אקנה, פריחות, כתמים בעור, פצעים כרוניים, נשירת שיער, ציפורניים חלשות ועוד, וכן שיפור מראה העור והפחתת כאבים ודלקות במערכת השלד והשרירים.

מהו הזמן המומלץ ביותר לניקוי? לפי הרפואה הסינית ושיטות ריפוי עתיקות, האביב והסתיו הם בדרך כלל זמנים מתאימים לניקוי. התקיעות של החורף הופכת אותנו לפגיעים וחשופים לפתוגנים, הצטברות רעלים ועליה במשקל. לכן ניקוי אביבי עדין הוא הזדמנות נהדרת לקבל אנרגיה ובריאות מיטבית לאורך כל השנה.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הרבנית רחל בצרי חייגי 073-2221240 או 052-9551588

תגיות:ניקוי רעליםהרבנית רחל בצרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה