המצעד

תתכוננו, אתם הולכים להיות בהלם: 5 סוגי ספורט מוזרים - שלא ידעתם שקיימים

מסתבר שבעולם הגדול אנשים כבר התעייפו מסוגי הספורט המקובלים, והיה מי שדאג להביא עניין מסוג אחר אל התחום ולספק פעילויות מלהיבות אחרות לציבור המתחרים

אא

שחמט-אגרוף

המשחק ההזוי הזה, כשמו כן הוא, משלב בתוכו את משחק השחמט המסורתי עם טקטיקות מעולם האגרוף. השחקנים יושבים זה מול זה כשלוח השחמט ניצב ביניהם, אך כל אימת שמישהו מבצע הילוך מוטעה במשחק, איך לומר זאת במילים עדינות - הוא חוטף מהלומה שאותה יצטרך איכשהו לסכל בעודו יושב!

 

הורדת אגודלים

מילא הורדת ידיים, אבל מי שמע על הורדת אגודלים? ובכן, תתפלאו אך מדובר בספורט שהחל אי שם בשנת 1976, כאשר הבריטים חיפשו לזכות בתואר הנכסף של הספורט הביזארי בעולם. כללי המשחק פשוטים: שני מתחרים שיושבים זה עם רגליו של זה ומנסים להוריד בעזרת אצבעות הרגליים את הבוהן של יריבם, אך ללא התערבות של הידיים או אפילו הרגל השנייה. 

 

מי יזלול ראשון את הגבינה?

ספורט זה מגיע היישר מבריטניה, שבו הוא כבר מוכר כתחרות רשמית עם זכייה בגביע. התחרות, שקיבלה את הכינוי 'גלגול הגבינה' (באנגלית זה נשמע יותר טוב), מתקיימת בגבעת קופר שבעיר גלוסטרשייר ובמסגרתה צריכים המתחרים להתגלגל מראש הגבעה התלולה עד למרגלותיה אחר גלגל גבינה גדול. הראשון שמגיע לתחתית הגבעה כשהוא שלם וללא פגע - מנצח בתחרות. 

נשמע פשוט, אבל מסתבר שהתחרות הזו היא סכנת נפשות של ממש, שבעבר כבר הביאה לכמה וכמה פציעות בקרב המתחרים.

 

גיהוץ אקסטרימי

אוהבים לגהץ? לא בטוח שהתחביב הזה ימשיך לככב אצלכם אחרי שתנסו להתחרות בתחרות הזו: סוג הספורט האקסטרימי הזה הוא הרבה יותר ממה שכל אחד מאיתנו מסוגל לדמיין, והאנשים שלוקחים בו חלק קוראים לעצמם 'איירוניסטים' או בתרגום חופשי: המגהצים, ולא - אין הכוונה לכרטיס אשראי (לכל הנשים שכבר הודיעו לבעל שהן אורזות מזוודות).

'איירונינג' באנגלית פירושו גיהוץ, והמתחרים בתחרות זו מנסים לשבור שיאי גיהוץ תוך כדי ביצוע פעולות מטורפות לחלוטין. בתחרות זו כבר נרשמו שיאי גיהוץ מתחת למים, גיהוץ בזמן שהאדם תלוי על מצוק, גיהוץ תוך כדי סקי, גיהוץ תוך כדי גלישה על סקייטבורד ואפילו על גבי כלי רכב נוסע. 

 

זריקת ביצים באוויר 

פדרציה ל'זריקת ביצים באוויר'? למרות העובדה שזה נשמע אולי קצת הזוי, לא רק שיש ארגון כזה, הוא מאגד בתוכו מספר מתחרים רב, שהולך וגדל מדי שנה. התחרות מתקיימת מדי שנה בסוואטון, אנגליה, ולמרות שזה נשמע כמו פעולה פשוטה של השלכת הביצה באוויר ותו לא - מדובר בספורט שמשלב בתוכו שלל וריאציות של משחקי חשיבה, עד לשלב האחרון והזוכה. 

תגיות:ספורטמענייןסוגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה