דבורי רובינשטיין (וקשטוק)

החלום של דבורי וקשטוק מתגשם היום, וגם את יכולה להשתתף בו

הסדנה האינטרנטית של דבורי וקשטוק ב"קמפוס היהודי" של הידברות נפתחת היום, ומגשימה לדבורי חלום. אולי היא תגשים גם לך

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

היום, יום ראשון ראשוני של השנה החדשה, חלום גדול שלי מתגשם.

טוב, האמת שזה כמה חלומות שמתגשמים ביחד אל פרוייקט אחד מרגש.

אבל רגע, לפני שאני מספרת עליו בהתרגשות ובשמחה, חשוב לי שתדעי גם איך הגעתי אליו. למה? כדי שגם את תוכלי. שגם את תדעי איך משיגים דברים גדולים שחשובים לך ומה עוברים בדרך.

ובשביל זה אני אולי אצטרך קצת להוריד את הרוח מהמפרשים ולשים את הדברים על השולחן כמו שהם. והם לא תמיד נעימים לאוזן.

ובכן, כל הגשמת חלום מורכבת מעשיית צעדים לא חלומיים

מה זה אומר?

היום בעז"ה תעלה סדנה אינטרנטית שלי לאוויר העולם בשיתוף עם אתר הידברות, שהוא האתר היהודי הגדול בעולם, עם מיליוני כניסות בכל חודש.

על הסדנה הזו התחלתי לעבוד לפני 4 שנים ובכל שנה שמתי אותה כמטרה. כל שנה מחדש הבטחתי לעצמי שהשנה הזו אני אצליח לסיים אותה ולשווק אותה כך שתגיע לכמה שיותר א*נשים. ועדיין לא הגשמתי את המטרה.

כיוון שאני פועלת על כמה פרויקטים במקביל, מלבד העובדה שאני אמא לארבעה, בעלת עסק עצמאי שעובד 24/6, מכשירה שני מחזורי קורס אימון כל שנה, מנחה סדנאות, מרצה ועובדת עם לקוחות פרטיים, אז יש דברים שזזים הצידה, אבל אני אף פעם לא מוותרת עליהם. הם בהחלט נדחים, כן מחכים בסבלנות או לא בסבלנות, אבל אין דבר כזה שהחלטתי שאני רוצה משהו שהוא חשוב וממשיך להיות חשוב – ואוותר עליו.

אחד מהם זה הפרוייקט הזה.

אז אף על פי שלא הגשמתי את המטרה הזו, המשכתי לפעול ולהתקדם בערוצים אחרים. אחד מהם הביא את אתר הידברות אלי. הם ביקשו שאכתוב באתר שלהם. הפניה הזו החמיאה לי מאד ואחרי מחשבה השבתי עליה בחיוב.

כך הגעתי לעוד מאות אלפי נשים בארץ ובעולם שהצלחתי לגעת בהן, וזה היה אחד מהחלומות שלי: להגיע לכמה שיותר א*נשים. להשפיע בגדול.

בעקבות הטורים שהחלו לעלות לאתר – זכיתי להגיע ליותר ויותר נשים מקהלים שונים ולקבל תגובות חמות ומחזקות.

לפני מספר חודשים פנו אלי שוב מהידברות בעניין אחר – להצטלם לתוכנית שעוקבת אחרי נשים משפיעות. עבור התוכנית הזו מתקיימים ימי צילום שמלווים את האישה המסוימת שהם בחרו לאורך היום ועורכים הכל לסרט מרתק. הפעם נבחרתי אני. הפרויקט הזה בעבודה וכבר חלק מהצילומים צולמו. כשהסרט יופק – אשמח לבשר על כך ולספר את התהליך ליצירתו, שגם הוא מסע בפני עצמו.

לפני מספר שבועות פנו אלי שוב, הפעם כדי להיות מראשוני המרצים באתר הקורסים החדש שלהם "הקמפוס היהודי".

באתר יש מגוון רחב של קורסים וסדנאות אינטרנטיות במחירים זולים במיוחד ובנושאים שונים, שכולם נוגעים לחיי היום-יום שלנו. אחד מהם הוא שלי.

והנה, החלום של סדנה אינטרנטית הוגשם גם הוא, ולא רק שהוגשם, אלא שבאופן הרבה יותר מושקע וייחודי, כמו זה שהאתר הפיק עבורי סרטון קצר שמזמין להצטרף אלי לסדנה. הפקת סרטון כזה היא השקעה של עשרות אלפי שקלים ובשביל זה הם בחרו את הצוות הטוב ביותר, וחייבת להודות שגם את הצוות הסבלני ביותר, כי מה שאת רואה זה סרטון מהמם של פחות מדקה, אבל אני אישית צולמתי קרוב ל 4 שעות, והצוות עבד עליו עוד מספר שעות רב.

מה שלא רואים, זה את מספר הפעמים שחזרתי שוב ושוב על אותם המשפטים, את מספר הפעמים שצולמתי ונראה היה שאנחנו מסיימים אבל אז בדיוק עבר אופנוען רועש וקרע את עור התוף וגם המיקרופון לא התגבר על הרעש הנוראי, מה שעוד לא רואים זה את הרוח שבאה פתאום ולא איפשרה צילום ראוי, ואת האנשים שלא נענו לבקשה להמתין רגע ועברו בתוך הפריים ואת העובדה שכבר הכל היה בסדר אבל אני פרצתי בצחוק רועם או מצאתי את עצמי מתבלבלת בין המילים.

את רואה מוצר שלם ומושלם, שנראה כאילו נעשה תוך שניה.

אני יודעת שמה שאת רואה זה תוצאה של עשר שנים של עבודה מאתגרת, ארוכה, שהיו בה לא מעט קשיים ונפילות, לא מעט אכזבות ורגעים של ייאוש, אינסוף "עידודים" מהסוג של "לא תצליחי", "למה שיבחרו בך?", "עדיף שתישארי בעבודה כשכירה בשביל התלוש", "יש אלפי מאמנות. אי אפשר להתפרנס מזה" ו"אישה כמוך ששומרת על מכשיר נייד ישן בלי וואטסאפ, אסמסים או אינטרנט לא יכולה להצליח בגדול".

אני יודעת שבשנים האלו היו פעמים שלא היה לנו כסף לחלב!

אני יודעת שהיו חודשים שלמים בהם לא ישנתי, לא אכלתי אוכל 'נורמלי', לא התאווררתי בשום צורה, לא דיברתי שיחות של "היי" ו"ביי" עם אף אחת, לא ביליתי בשום מקום, חייתי בין בית לעבודה וכל דקה נוצלה עבור דרישות הבית או עבור התקדמות בעבודה.

אני יודעת שהיו כישלונות, הו אלו כישלונות! שאחרי אחד מהם שזכור לי בעצמות לא התאוששתי תקופה ארוכה, אבל המשכתי להילחם על מה שהשגתי והנחתי לאותו פרויקט מורכב, ואחרי תקופת צינון חזרתי אליו במלא הכח. וניצחתי. ניצחתי את היצר הרע, את הייאוש, את הקולות המכשילים והמחלישים, את אלו שניבאו שאין סיכוי שזה יצליח, וצלחתי והצלחתי אותו.

אני יודעת איזו השקעה הייתה מצד בעלי, שהתגייס להיות שותף בחלקים של הילדים והבית כדי שאני אוכל להתפנות לענייני העבודה שאותם הוא לא יכול לעשות.

אני יודעת את הדמעות ששפכתי כשביקשתי מהשם שיצליח דרכי בטוב ושאזכה לראות את הטוב.

את רואה אישה שנחשבת למצליחה, בעלת ביטחון עצמי, עפה על עצמה, מרגישה בנח למרות המשקל שלה, מחייכת כמעט תמיד ומלאה באנרגיות.

אני יודעת שאף אחד מהם, חוץ מהמשקל העודף, לא בא לי בקלות.

עשר שנים שאני בעלת העסק "סוויטש'" שזכה לגדול ולהתרחב גם בתחומי ההשפעה שלו, גם בצוות שלו וגם בנוכחות שלו.

אבל כדי להיות מי שאני היום, אני בעבודה יותר מעשר שנים. קודם כל עבודה עצמית פנימית שהיא לא תמיד מהנה, ואחר כך עבודה מקצועית. כי לפני היותי בעלת עסק אני קודם כל בנאדם.

ולמה אני מספרת לך את כל זה?

לא כדי שגם את תלכי בדרך הקשה בה אני בחרתי, ממש לא! אלא שתדעי שכדי להיות מסוגלת להגיע אל המקום שאת רוצה, להשיג את מה שחשוב לך, לשנות את מה שלא טוב עבורך ולהיות נוכחת כמו שאת ראויה להיות – את צריכה שיטה מדויקת, ברורה ופשוטה, וכלים כדי לצעוד בה. ואת חייבת להכיר גם את החלקים הלא חלומיים של המסע, בהתאם למטרה שאת רוצה.

כי כל מי שהיא מצליחה בעינייך, היא מישהי שעברה דרך לא פשוטה, ואת רואה רק את התוצאה. וזה לא משנה במה את חושבת שהיא מצליחה: בחינוך הילדים, במעמד כלכלי או מעמד אישי, בזוגיות מופלאה, במראה עדכני, בכישורים מסוימים, בביטחון עצמי, ביחסים חברתיים וכו'.

אין תוצאות גדולות במאמצים קטנים. יש תוצאות גדולות כשמתאמצים.

ואת זה אני מדריכה ומלווה בסדנה האינטרנטית החדשה שלי.

זו שמגשימה בבת אחת אי אלו חלומות שלי.

זו שמוכיחה שאין דבר שהוא בלתי אפשרי!

זו שבה אני משתפת על הכלים שעזרו לי להתמודד בדרכי שלי, אלו שהם מניסיוני האישי ואלו מהעולם המקצועי, כמו: איך מייצרים מוטיבציה פנימית? איך מתמודדים כשאין תמיכה מסביב והופכים להיות הגב החזק של עצמינו? מהו בכלל שינוי ואיך עושים אותו נכון ומדויק לך? אלו שאלות נכון לשאול כדי להצליח? ומה עושים כשלא מצליחים? איך מתגברים על הפחדים שבדרך אל ההצלחה ואיך מחזקים את עמוד השדרה שלך כך שתוכלי להיות חזקה ובטוחה בדרכך?

12 מפגשים אינטרנטיים שבועיים בהם אני יושבת מולך ומדברת מהלב, מהשכל ומהנשמה ומלווה אותך בשידור חי אל החלום שלך.

כמה פרטים חשובים שעשויים לענות על שאלות שהתעוררו לך:

- השידור נעשה און-ליין כך שאפשר לשאול שאלות ואני אתייחס אליהן.

- הגישה מתאפשרת לכל מי שיכולה להיכנס לאתר הידברות. אם את חסומה לאתר – פני לחברת הסינון שלך ובקשי שיפתחו לך אותו.

- הכל מהבית, בזמן שנח לך ובלבוש שנח לך. בלי לשלם לבייביסיטר, לנסיעות, להשקיע בלבוש ולצאת בגשם או בשמש.

- מי שלא תוכל להיות נוכחת בזמן השידור תוכל להיכנס בכל זמן שמתאים לה כי השעורים כולם יחכו לה באתר לתמיד.

- המחיר הוא ללא אותיות קטנות או גדולות.

כמה? 85 ₪ לחודש, כלומר, כעשרים שקלים לשיעור!

היום עולה שיעור מבוא והוא חינמי לחלוטין. 1,572 אנשים כבר נרשמו אליו.

הצטרפי גם את בלחיצה כאן

אם את מתלבטת, פשוט שאלי את עצמך: מה יקרה לי השנה כשאגשים את החלום שלי?

 אז ככה אני פותחת שנה חדשה.

וגם את יכולה לפתוח אותה עם מתנה לעצמך: מסע עצמי לשינוי אישי.

וזו הזדמנות לאחל לך גמר חתימה טובה!

שיתקבלו התפילות שלך ושל כל עם ישראל ברצון,

ונזכה לשנה של בשורות טובות ושינויים לטובה!

איתך, במסע חדש

דבורי וקשטוק, מומחית ליצירת שינויים, לטובה, מנכלי"ת מרכז סוויטש' לשינוי

תגיות:סדנאדבורי וקשטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה