פעילות הידברות

ההבטחה ההיסטורית של הרב קנייבסקי שליט"א

ההבטחה שמרעישה את כל העולם. עומס חסר תקדים במוקד הידברות

  • כ"ט אלול התשע"ח
אא

קשר עמוק ומלא רגש יש בין ארגון הידברות מאז הקמתו, לשר התורה הרב קנייבסקי שליט"א. שר התורה שכבר למעלה מתשעים שנה, אין לו אלא תורת ה', מחובר באופן טבעי לארגון הקדוש הידברות, ארגון הפצת התורה הגדול בעולם. אך למרות כל זאת, המכתב המרגש של הרב קנייבסקי לכבוד מגבית ימים נוראים תשע"ט, מציב רף חדש של הערכה והערצה. בלשון כפולה ומכופלת, מאריך הרב שמילותיו מדודות, "שארגון הידברות מציל נשמות ומקרבן לאבינו שבשמים, במידה מרובה! מאוד! אלפי! אלפי נשמות!".

אך הרעש הגדול הוא ללא ספק ההבטחה הנדירה והמיוחדת, "ודאי שהמשתתף עמהם... יזכה לכתיבה וחתימה טובה! ולשפע ברכות! לאין שיעור!". ניסיתם לדמיין מה זה אומר הבטחת קודש ל"שפע ברכות". בלתי נתפס. מי מאיתנו איננו זקוק לברכה בפרנסה או בבריאות. נחת מהילדים או זיווג הגון. שלום בית או זרע של קיימא. ובמקום להתלבט איזה מהדברים חשוב יותר, ועליו להתפלל בראש השנה. מבטיח הרב קנייבסקי בריש גלי: מה שרק תבקש, תקבל בשפע. ואם "שפע ברכות" לא מספיק לך, אז תקבל "שפע ברכות לאין שיעור".

והטלפונים לא מפסיקים לצלצל, הרעש במוקד הידברות מחריש אוזניים. המוקד שתוגבר באופן מיוחד בימים אלה לא עמד בעומס, וההנהלה נאלצה לשכור מוקד חיצוני. כל יהודי עם רגש חם לאבינו שבשמים, שמרגיש את הנחת רוח שהידברות עושה שם למעלה, כל יהודי שהבטחת הקודש של שר התורה הגיעה לאוזניו, מכל קצוות תבל מגיעות הפניות לזכות לשותפות עם ארגון הידברות.

חייגו כעת 073-222-1-212 והצטרפו לשותפות הקודש ולהבטחה הפלאית. אל תפספסו!

תגיות:הרב קנייבסקיחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה