חיים לאחר המוות

חוקר בדק 3000 מקרי מוות קליני, ומה שהוא הצליח לגלות - אין ספק שידהים גם אתכם

אונקולוג מומחה שערך את המחקר המקיף ביותר בהיסטוריה אודות מוות קליני, חזר עם ממצאים מדהימים למדי 

אא

כשהאונקולוג המומחה ד"ר ג'פרי לונג החל להיכנס לעובי הקורה של אלפי מקרי מוות קליני, הוא לא שיער בנפשו שמה שהוא יגלה - יהווה תגלית עצומה בעולם המדע והרפואה. 

ממחקר ענק שפרסם ד"ר לונג באחרונה עולים ממצאים מדהימים בקשר לתופעה שמתרחשת כשהמוח נמצא בסף מוות ומפסיק לתפקד (מה שמתקרא בעגה המקצועית NDE או מוות קליני).

במשך מספר שנים חקר ד"ר לונג למעלה מ-3,000 מקרי מוות קליני שאירעו בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, ומסקנתו החד משמעית היא שמדובר בתופעה חוצת-דתות ומגזרים. "אין שום חשיבות לעובדה שאתה מוסלמי ממצרים, הינדי מהודו או נוצרי מאנגליה - זה קורה לכולם. אפילו לילדים שמעולם לא שמעו על מוות קליני, ולא מסוגלים לתפוס את המורכבות של הדת. זה פשוט מדהים". 

ד"ר לונג גילה כי בזמן המוות הקליני מתרחש אחד משני התרחישים הבאים: "התרחיש הראשון הוא חוויה חוץ גופית סמוך לגופת ה'נפטר', והתרחיש השני הם חזיונות שהאדם חווה על ממד רוחני". חלק מאותם 'חזיונות' הם מה שרבים מהאנשים שעברו מוות קליני מתארים כמנהרה ארוכה ומלאת אור שבסופה חלל אינסופי או אור 'חם' ו'אוהב' שמקבל את פניהם. "העדויות מתרכזות בכל מיני נופים שלא יכולים להתקיים בעולמנו, כמו למשל פרחים בצבעים שלא נשמעים הגיוניים או תווי מוזיקה שאי אפשר להסביר", אומר ד"ר לונג בראיון לכלי תקשורת בבריטניה. 

החוויות החוץ גופיות שאנשים אלו עוברים בזמן מוות קליני קשורים לתחושה שהנשמה מתנתקת מהגוף, מרחפת מעל לאדם ורואה את הסיטואציה שבה הגוף נמצא - מלמעלה, וב'עיניים' שכבר אינן גשמיות. "בכל המקרים שבדקתי אנשים דיווחו על קיומה של ישות עליונה", מסביר ד"ר לונג בספרו רב המכר על 'עדויות מהעולם הבא', אותו חיבר יחד עם הסופר פול פרי, ובו הוא גם טוען כי טועה מי שאומר שאין אלוקים. 

קראו כאן את סיפורו של הרב אלון ענווה, שחווה מוות קליני וקיבל 'שליחות' מבית דין של מעלה

תגיות:חיים לאחר המוותחקירהמקרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה