סלבס בהתחזקות

אודהליה ברלין: "גם אם היה היתר מרב - לא הייתי מופיעה בפני גברים"

זה למעלה מעשור שאודהליה ברלין שרה לנשים בלבד, ולא מצטערת לרגע על ההחלטה הזו. "לאורך השנים והדרך, גיליתי שיש אנרגיה אחרת במופעי נשים, ואני בוחרת לעבוד עם האנרגיה הזו. יש משהו חשוף ואחר בהופעות שלי, והקסם הזה לא בהכרח יורגש בקהל מעורב", היא אומרת

אודהליה מתברכת על ידי אביה משה (מוסא) ברלין, לפני הופעה (צילום מסך מתוך התוכנית 'חסידיסטוק' ב'כאן')אודהליה מתברכת על ידי אביה משה (מוסא) ברלין, לפני הופעה (צילום מסך מתוך התוכנית 'חסידיסטוק' ב'כאן')
אא

זה למעלה מעשור שאודהליה ברלין שרה לנשים בלבד, ולא מצטערת לרגע על ההחלטה הזו. "לאורך השנים והדרך, גיליתי שיש אנרגיה אחרת במופעי נשים, ואני בוחרת לעבוד עם האנרגיה הזו", היא מספרת. לדבריה, "יש משהו חשוף ואחר בהופעות שלי, והקסם הזה לא בהכרח יורגש בקהל מעורב". 

בראיון ל'סרוגים' סיפרה כלת פרס שר החינוך לתרבות יהודית כי בכוונתה להוכיח כי עולם המוזיקה הנשית גדול ומשמעותי לא פחות מזה של זמרים גברים, בסקטור המוזיקה היהודית. 

לשאלה האם אינה מרגישה החמצה בכך שהיא מופיעה רק בפני נשים השיבה ברלין בשלילה. "כמו שיש מעגלי נשים, ככה יש הופעות נשים.  אני לא מחפשת היתר לשיר בפני גברים, כי אני חושבת שגם אם יהיה לי היתר - אבחר עדיין להופיע רק לנשים".

עוד הוסיפה ברלין כי היא לא לגמרי בטוחה שאם אישה תופיע לקהל מעורב זו תהיה הערובה שלה להצלחה. "אותנטיות ונאמנות ללב, הן ערובה יותר גדולה להצלחה בעיניי", סיכמה.

תגיות:התחזקותסלבסזמרותנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה