חדשות בריאות

הגירודים לא פוסקים? 4 פתרונות טבעיים ויעילים לעקיצות יתושים

עקיצות יתושים לא פוסחות על אף אחד מאיתנו. הן יכולות להרוס לנו את מצב הרוח, ולהדיר שינה מעינינו. איך מתמודדים עם הגירודים, ומפסיקים אותם לחלוטין? קבלו 4 תרופות ביתיות וטבעיות, שהוכחו כיעילות למניעת נפיחות והקלה מידית. נסו והיווכחו

  • ה' אלול התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עקיצות יתושים לא פוסחות על אף אחד מאיתנו. הן יכולות להרוס לנו את מצב הרוח, ולהדיר שינה מעיננו. איך מתמודדים עם הגירודים, ומפסיקים אותם לחלוטין? קבלו 4 תרופות ביתיות וטבעיות, שהוכחו כיעילות למניעת נפיחות והקלה מידית. נסו והיווכחו:

 

1.לימון

למיץ החמוץ של הלימון תכונה המסייעת לחיטוי וריפוי פצעים בטבעיות, כמו כן יעיל למניעת דלקות. חומצת הלימון מהוה חומר אנטיבקטריאלי ואנטימיקרובי, ומאזנת את החומצה שמצויה בעקיצת היתוש.

אופן השימוש: קחו פרוסת לימון והצמידו אותה לאזור העקוץ, או לחילופין, טפטפו עליו מספר טיפות לימון.

 

2. שיבולת שועל

אמבטיית שיבולת משפרת את מראה העור, ומזרזת את תהליך החלמתו מסוגי פצעים שונים. שיבולת השיעול מכילה מכילה אלקלואידים המפחיתים את תחושת הגירוי שחל בעקבות עקיצת היתוש, כמו כן עוזרים לגוף להחלים משאר מחלות עור.

אופן השימוש: ערבבו חצי כוס שיבולת שועל עם קצת מים, לאחר מכן מרחו שכבה דקה מהתערובת על משטח העקיצה.

 

3. בזיליקום

בנוסף להיותו דוחה יתושים יעיל וטבעי בשל ריחו החזק, בבזיליקום ישנו חומר מאלחש שביכולתו לעזור לנו להיפטר מתחושת הגרד המציקה. הוא מכיל תרכובות אורגוניות שמאלחשות גירודים ומפחיתות במהירות וביעילות את הנפיחות.

אופן השימוש: טחנו עלי בזיליקום, ולאחר מכן עסו עם האבקה את האזור שמגרד. לחילופין אפשרי להשתמש בעיסוי עם תמצית שמן בזיליקום.

 

4. דבש

הדבש מפורסם לכל כ"אנטיביוטיקה של הטבע" הודות לתכונותיו האנטיספטיות. יש בו חומר מחטא שמסייע לריפוי האזור המגרד, ויעיל במניעת זיהומים והקלה על תחושת הגירוד.

אופן השימוש: מרחו מעט דבש 3-5 פעמים ביום על האזור העקוץ.

תגיות:דבשיתושיםגירודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה