חדשות בארץ

שלט בדואר ביקש מנשים להיכנס בצניעות. את מי זה הצליח להרגיז, ומה הוא עשה?

שלטים המבקשים להיכנס למקום מסוים בלבוש צנוע - אינם מחזה נדיר בירושלים או בערים שבהן ישנם ריכוזים גדולים של חרדים, אך יש מי והדבר מציק לו עד כדי כך שהוא פשוט מחליט לקחת את ה'חוק' לידיו ולעשות מעשה. זה בדיוק מה שקרה השבוע עם סטודנטית מבצלאל

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלטים המבקשים להיכנס למקום מסוים בלבוש צנוע - אינם מחזה נדיר בירושלים או בערים שבהן ישנם ריכוזים גדולים של חרדים, אך יש מי והדבר מציק לו עד כדי כך שהוא פשוט מחליט לקחת את ה'חוק' לידיו ולעשות מעשה. 

זה בדיוק מה שקרה לאחרונה עם א.מ - סטודנטית צעירה מבצלאל שהגיעה לסניף הדואר בשכונת גאולה החרדית בירושלים, כדי לאסוף דבר דואר. 

כשנתקלה בשלט שנכתב בלשון עדינה ומכבדת, החליטה לכתוב תגובה בכתב ידה לידו: "עובדי דואר נכבדים ונכבדות, אם הלבוש שלי מפריע לכם/ן ומוביל אתכם/ן לדבר עבירה - אתם מוזמנים לכסות את העיניים, ולא להגיד לי איך להתלבש".

מאוחר יותר התראיינה א.מ ל'ווינט', וסיפרה כי למרות שאיש מעובדי הדואר לא העיר לה מעולם על לבושה ותמיד קיבל אותה בסבר פנים יפות ("העובדים היו סבלניים ומכילים ואף פעם לא העירו לי"), לדבריה היה מי שכן העיר. "כשאני יוצאת לרחוב אני מקבלת הערות על הלבוש שלי, כך שאני חווה את ההדרה של נשים. באופן אישי זה מאוד מעצבן שמעירים לי על הלבוש".

 

החבילות מגיעות סמוך לבתי הלקוחות

הסטודנטית אף הוסיפה שהיא מתנגדת לתפיסה שעל פיה נשים צריכות לכסות את גופן.  

מדוע היא לא עוברת לסניף דואר אחר? לדברי הסטודנטית מדובר בביורוקרטיה של דואר ישראל שכן היא ביקשה לעבור מספר פעמים ונאמר לה שעל פי המיקום הגיאוגרפי של מגוריה, היא שייכת לסניף זה. 

השלט הוסר ודואר ישראל מוסר בתגובה כי "מדובר ביוזמה מקומית של בעל מכולת הנמצאת בלב השכונה החרדית, ומוסרת חבילות למאות תושבים באזור. בעל המקום תלה את הפתק על דעת עצמו, והסיר אותו לבקשתנו. יודגש כי השיוך של החבילות הינו גיאוגרפי, ולכן החבילות מגיעות סמוך לבתי הלקוחות. במידה והלקוחה מעוניינת לאסוף את החבילה ממקום אחר - עליה להזמין מלכתחילה לכתובת אחרת כגון מקום עבודתה".

תגיות:צניעותשלטחילוניםחרדיםמהומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה