חדשות בארץ

מקומם: השוטר הגיע לבית הכנסת בשבת - כדי לכתוב דו"ח למתפללים

שכונת שפירא בתל אביב: מתפללים שהתכנסו לתפילות השבת בבית הכנסת 'ישועת ישראל' - הופתעו לראות שוטר שעומד בפתח בית הכנסת, שולף עט ופנקס ומבקש תעודות זהות מכל המתפללים במקום. מדוע? גם אתם תתקוממו כשתשמעו

אא

שכונת שפירא בתל אביב: מתפללים שהתכנסו לתפילות השבת בבית הכנסת 'ישועת ישראל' - הופתעו לראות שוטר שעומד בפתח בית הכנסת, שולף עט ופנקס ומבקש תעודות זהות מכל המתפללים במקום.

אחד המתפללים שנכח במקום הוא לא אחר מאשר עורך 'מעריב' דורון כהן, שאף כתב בטוויטר את הדברים הבאים: "אם לא הייתי רואה במו עיני - לא הייתי מאמין. מגיע שוטר באמצע התפילה, מוציא פנקס ועט ודורש ת.ז מהמתפללים. למה? בגלל אותו שיר של שתי דקות, שמבשר על כניסת השבת ומוציא מדעתם את הנאורים. אנטישמיות? תהליכים שקרו בגרמניה? תחליטו אתם", מסכם כהן.

חבר מועצת העיר שאף מועמד לראשות העיר תל אביב מטעם ש"ס נתן אלנתן אמר כי "בליל שבת האחרון נחצה הגבול, כשהשוטר מהשיטור העירוני הופיע בעיצומה של השבת תוך חילול מחפיר של קדושת השבת, ודרש מהמתפללים תעודות זהות כדי לתפוס את 'העבריין' שהעז להפעיל את צופר השבת. לאן הגענו???".

מהמשטרה נמסר כי זוהי חובתה לבדוק ולטפל בכל דיווח על מטרד של רעש, וכך היה גם במקרה הזה בעקבות תלונות שהתקבלו. "לאחר מספר נסיונות לברר מיהו האחראי בבית הכנסת הופסק מטרד הרעש, ולכן גם לא ניתן דו"ח. מטרדי הרעש הן מהעבירות המטרידות ביותר את האזרח הנורמטיבי, ואנו נמשיך למנוע ולאכוף אותם - הכל בהתאם לחוק".

תגיות:משטרהמתפלליםשבתתל אביבדוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה