חדשות בעולם

השגחה מפעימה במקסיקו: המטוס התרסק,  אך כל האנשים שעליו ניצלו - לא תאמינו כיצד

אימה במקסיקו: מטוס נוסעים של חברת Aeromexico התרסק הלילה (רביעי) זמן קצר לאחר ההמראה - אך בניסי ניסים כל 103 האנשים שנכחו עליו, ניצלו. כיצד?

שרידי המטוס שהתרסק (צילום מסך מתוך טוויטר)שרידי המטוס שהתרסק (צילום מסך מתוך טוויטר)
אא

אימה במקסיקו: מטוס נוסעים של חברת Aeromexico התרסק הלילה (רביעי) זמן קצר לאחר ההמראה - אך בניסי ניסים כל 103 האנשים שנכחו עליו, ניצלו בנס. 

כעת, משעדויות הניצולים מתפרסמות בכלי התקשורת - הולך ומתברר גודל הנס שאירע שם. אחד הניצולים בשם ראמין פרסה, תיאר את רגעי האימה ואמר כי היה זה זמן קצר לאחר שהמטוס המריא, כשתחושה שלילית התגנבה אל לבו. "ידעתי שמשהו לא בסדר כי המטוס התחיל לרעוד ולקפוץ". רק אחרי דקות ספורות התחוור לו כמה צדק. 

"פתאום הרגשתי שהמטוס מחליק למטה ופוגע בכמה עצים. הוא נעצר כשנפל לתוך התעלה, ואז התחיל לעלות עשן בתוך התא. כל האנשים נבהלו וצעקו. זה נס מאלוקים ששרדנו".

ניצולה נוספת בשם ז'קלין פלורס סיפרה כי מיד כשהמטוס נפל היא פתחה את החגורה שלה ושל בתה שנסעה עמה, ואמרה לה שהן צריכות לקפוץ. "ראיתי להבות. היה חור במטוס ומיד אמרתי לבת שלי שאנחנו חייבות לצאת משם, וקפצנו", היא משחזרת.  "היה פיצוץ גדול שפגע במטוס. אנחנו לא יודעים אם זו הייתה מכת ברק או בעיה מכנית. איך שהמראנו המטוס נפל", סיפר ניצול אחר. 

למזלם הגדול של הניצולים - גשם חזק מאוד החל לרדת זמן קצר לאחר שהמטוס החל לבעור, והוא זה שכיבה את הלהבות ומנע מהן להתפשט ולגרום לאסון גדול. 

תגיות:מקסיקוהתרסקותמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה