חדשות יהדות

דורון שפר למירי רגב: "שה’ ייתן לך כוח לעבור את הגשרים, ושתזכרי תמיד שהכל לטובה"

פגישה יוצאת דופן בין שחקן הכדורסל לשעבר ובעל התשובה בהווה דורון שפר, לבין שרת התרבות והספורט מירי רגב. מה נתן לה שפר במתנה, ומה אמר לה?

דורון שפר (צילום: דורון שפר (צילום:
אא

ביום רביעי האחרון ביקר שחקן הכדורסל לשעבר דורון שפר את שרת התרבות והספורט מירי רגב, והעניק לה במתנה שני ספרים שכתב בשם 'משחק החיים' ו'ענני'. 


רגב, שהתרגשה ביותר מהמחווה בירכה אותו ואמרה כי היא "בטוחה שתצליח כסופר כפי שהצלחת ככדורסלן שתרם תרומה גדולה למדינת ישראל, ולספורט הישראלי".


כידוע, דורון שפר ואשתו טליה הם בעלי תשובה שנמצאים מזה שנים ספורות במגמת התחזקות רוחנית, ואת ספרו 'ענני' שהוא סוג של ביוגרפיה על סיפורו האישי - כתב שפר בתחושה שהוא נוגע בנקודה הפנימית של כולם.

בספרו מתאר שפר את הדרך לגילוי בורא העולם בחייו, שעברה בלא מעט קשיים ומהמורות, כולל התמודדות עם מחלת הסרטן ממנה נרפא בנס. 


בהקשר זה התבטאה רגב ואמרה כי דרך סיפורו האישי מצליח שפר לגעת בהמון צעירים, "באמצעות הטמעת ערכים חשובים והקניית כלים לאמונה והצלחה".

כשהעבירה אליו את רשות הדיבור וביקשה שיגיד דבר מה, חייך שפר בנעימות ואמר: "שהשם ייתן לך כוח, הרבה כוח לעבור את כל הגשרים הצרים, ושתזכרי תמיד ש'אין עוד מלבדו' ושהכל לטובה. גם כשדלת נסגרת, זה הקב"ה והכל לטובה. לא לדחוק את השעה, לקחת אוויר, להאמין ולעשות את הדברים באמת שיהיו לטובת הכלל - עם האחריות הגדולה שיש לך. שהקב"ה ימלא כל משאלות לבך לטובה".
רגב הודתה לו על דבריו המרגשים ואמרה: "תודה רבה, ושיהיה לנו רק טוב".

תגיות:בעל תשובהדורון שפרמירי רגבאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה