חדשות יהדות

בהשפעת הרבי מגור: העיתונאי מ’הארץ’ קיבל על עצמו לא לנסוע בשבת הקרובה

יממה לאחר שנפגש עם האדמו"ר מגור - עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון הודיע הבוקר (ד') כי קיבל על עצמו שלא לנסוע בשבת הקרובה ברכב, ולא לקנות בחנויות. מרגש 

העיתונאי חיים לוינסון (צילום מסך)העיתונאי חיים לוינסון (צילום מסך)
אא

יממה לאחר שנפגש עם האדמו"ר מגור ושוחח איתו בצורה נרגשת - עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון הפתיע לאחר שהודיע היום (ד') כי קיבל על עצמו שלא לנסוע בשבת הקרובה. 

את ההחלטה קיבל לוינסון על רקע ההשפעה הגדולה שהייתה לפגישה עם הרבי עליו, וכן על רקע החשיבות של השבת בעיני הרב. "כל כך התרשמתי מהאדמו"ר מגור בפגישתנו הקצרה אמש", סיפר בהתרגשות. "ומכיוון שידוע כמה האדמו"ר חשובה לו שמירת שבת - אני מקבל על עצמי בשבת הקרובה לא לנסוע ברכב ולא לקנות בחנויות". 

על פגישתו הנדירה עם הרב סיפר לוינסון כי החליט לנסות את מזלו ולהיפגש עם הרב, "בעקבות שיחה בכנסת, שבה נאמר לי שהאדמו"ר יושב ומקבל כל מי שמגיע", זאת למרות השמעות וה'אגדות' שרצו במשך שנים על החסידות והאדמו"ר שרבים חשבוהו ל'מסוגר' בד' אמותיו. "כשהגענו לבית המדרש החסידים קיבלו את פנינו במאור פנים, וכולם רצו לעזור ולהדריך ולהסביר לאן ללכת ואיפה האדמו"ר יושב", שחזר לוינסון אתמול ואף הודה כי חשש שמא מאן דהוא ישאל על השבת שלו.

אלא שאף אחד לא שאל. 

"הגבאי היה חביב מאוד. חששתי שישאל אותי אם אני מחלל שבת, כי ידוע שהאדמו"ר לא פוגש מחללי שבת, אבל הוא לא שאל כלום", סיפר לוינסון. "היה חייכן ומאיר עיניים, ולא שאל כלום. רק ביקש שניכנס אחד אחד, נגיד מה אנחנו רוצים ונמתין ללחיצת יד מהרבי - שהיא סימן לברכה", סיכם. 

תגיות:עיתונאיהארץשבתהרבי מגור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה