חדשות בארץ

נתניהו וליברמן: צה"ל ערוך לכל תרחיש ולכל משימה

ראש הממשלה ושר הביטחון קיימו הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה, בסיומה אמר נתניהו: אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים

נתניהו וליברמן באוגדת עזה, היום (צילום: קובי גדעון, לע"מ)נתניהו וליברמן באוגדת עזה, היום (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה, יחד עם הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המל"ל מאיר בן שבת ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי.

בצאתו מהדיון אמר נתניהו: "היום זה יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר גולדין ז"ל. אנחנו מחויבים להחזיר אותו ואת אורון שאול ואת שני אזרחינו חזרה למדינת ישראל. אתמול ביקרתי בשדרות וראיתי את קיר הפלדה של הנחישות האזרחית שלנו. היום אני מבקר פה בצה"ל, יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום וראש השב"כ. ראיתי את קיר הפלדה הצבאי שלנו".

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו במערכה. יש בה חילופי מהלומות, ואני יכול להגיד לכם שצה"ל ערוך לכל תרחיש. אני מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן ואני יודע שכמוני, כל אזרחי ישראל, מאמינים בצה"ל ונותנים לו גיבוי לקראת כל התפתחות אפשרית. אני מאמין שאנחנו עושים את הדברים הנכונים. כדאי שיתחילו לשים לב לא רק למה שאנחנו אומרים אלא גם למה שאנחנו עושים"

ליברמן, שביקר קודם לכן יחד עם הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הדרום בתרגיל של אוגדה 162 בפיקוד דרום, אמר: "צה"ל מוכן וערוך לכל משימה. ביקרתי בתרגיל, פגשתי את המפקדים והלוחמים, התרשמתי מאוד מהמוכנות ומהמוטיבציה. אנחנו נוכל להכריע כל אויב. צה"ל יודע מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. אנחנו נקבע את כללי המשחק ולא אף אחד אחר".

 

הפלסטינים ממשיכים גם היום בניסיונותיהם להצית אש ביישובי עוטף עזה. עד לשעות הצהריים פרצו ברחבי העוטף קרוב לעשר שריפות. צה"ל דיווח לפני שעה קלה כי כלי טיס של חיל האוויר ביצע תקיפה לעבר חולייה ששיגרה בלוני תבערה מצפון רצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל.

תגיות:עוטף עזהאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה