חדשות בעולם

נתניהו: סיכול נסיון הפיגוע האיראני בצרפת – "לא במקרה"

ראש הממשלה קרא למדינות אירופה לחדול ממדיניות הפייסנות כלפי איראן: "הפסיקו לממן את משטר הטרור"

אא

האם ישראל הייתה מעורבת בסיכולו של הפיגוע שאיראן תכננה לבצע בצרפת נגד גורמים באופוזיציה האיראנית? כך, לפחות, עולה מדברים מרומזים שאמר אמש (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נתניהו, שהשתתף בטקס שנערך לציון שבעים שנה לפריצה של לוחמי האצ"ל לכלא עכו, אמר כי הפיגוע שתוכנן להתבצע בסוף השבוע באזור פריז "סוכל – ולא במקרה". במהלך נאומו קרא ראש הממשלה למנהיגי אירופה להפסיק את מדיניות הפייסנות בה הם נוקטים כלפי משטר האייתולות של טהראן:

"לפעמים אנחנו צריכים להבקיע גם חומות של צביעות. הנה השבוע דוגמה של צביעות אין קץ ושל חוצפה אין קץ של איראן: בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות של הנשיא טראמפ – ואני אומר לכם שהניסיון הזה ייכשל – באותו שבוע מתכננת איראן פיגוע טרור על אדמת צרפת באירופה. הפיגוע הזה סוכל – ולא במקרה. אני קורא למנהיגי אירופה: הפסיקו לממן את משטר הטרור שמארגן טרור נגדכם על אדמתכם. די למדיניות הפייסנות והרפיסות מול איראן!".

נאום נתניהו:

על פי ההודעות שנמסרו בימים האחרונים על ידי גורמים רשמיים בבלגיה, צרפת וגרמניה, כוחות הביטחון במדינות אלו עצרו מספר בני אדם בחשד שתכננו לבצע פיגוע בעצרת של מתנגדי המשטר האיראני שהתקיימה בסוף השבוע באזור פריז. בין משתתפי העצרת היה גם רודי ג'וליאני, לשעבר ראש עיריית ניו יורק, וכיום פרקליטו ומקורבו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בין העצורים – דיפלומט בשגרירות האירנית בווינה, שנעצר בגרמניה. 

שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, תקף בתגובה את הטענות כי ארצו ניסתה לבצע פיגוע על אדמת צרפת. זריף טען כי עיתוי הפרסום נועד לחבל בביקור אותו עורך נשיא איראן חסן רוחאני באירופה, והבהיר כי ארצו מגנה באופן חד-משמעי כל אלימות וטרור בכל מקום, ותשתף פעולה עם כל הגורמים הנוגעים בדבר כדי לחשוף את השקרים המוטחים בה.

תגיות:איראןנתניהוצרפתפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה