חדשות בעולם

בנו של מנהיג דאע"ש נהרג בקרבות מול הצבא הסורי באזור חומס

הודעה רשמית מארגון הטרור הרצחני: בנו של אבו בכר אל-בע'דאדי נהרג בקרבות מול הצבא הסורי

אא

ארגון דאע"ש הודיע אמש על מותו של חוד'ייפה אל-בדרי, בנו של אבו בכר אל-בע'דאדי, מנהיג ארגון הטרור.

על פי ההודעה, שפורסמה ברשתות החברתיות, אל-בדרי נהרג בקרבות של אנשי הארגון נגד כוחות המשטר הסורי ובעלי בריתם הרוסיים באזור תחנת הכוח של מחוז חומס. ההודעה לא ציינה מתי אל-בדרי מת, אך היא טרחה להדגיש כי הוא מצא את מותו במהלך פעולת התאבדות שביצע נגד הכוחות הסוריים והרוסיים בגיזרה. תומכי דאע"ש ופעיליו ברשתות החברתיות ניצלו את הידיעה כדי לנסות ולהעלות את המורל הירוד השורר בקרב אנשי ארגון הטרור, שבשנה האחרונה חווה תבוסות רבות וסולק ממעוזיו העיקריים בעיראק ובסוריה.

ככל הידוע, אבו בכר אל-בע'דאדי עצמו נמצא עדיין בין החיים, וזאת למרות הידיעות הרבות שפורסמו בעבר על ידי גורמים שונים (בין השאר, ברוסיה) על פציעתו הקשה ואף על מותו באזורי הקרבות בסוריה ובעיראק.

בספטמבר 2017, הגנרל סטיבן טאונסנד, שעמד בפני סיום תפקידו כמפקד כוחות הקואליציה נגד דאע"ש, ערך תדרוך לעיתונאים, במהלכו אמר כי הוא סבור שאל-בגדאדי עדיין חי, אם כי הוא איננו יודע בוודאות היכן הוא נמצא: "הייתי שמח ללכוד את אל-בגדאדי. אני לא יודע מי לא היה שמח. אני חושב שהייתי שמח באותה מידה להרוג אותו. ואם הוא חי שם איפה שהוא, אנחנו מחפשים אותו כל יום. אני לא חושב שהוא מת... כשנמצא אותו, אני חושב שאנחנו מן הסתם ננסה להרוג אותו קודם, כנראה שהוא לא שווה את כל הטרחה לנסות ללכוד אותו, זו המחשבה האישית שלי על כך".

תגיות:דאע"שסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה