בריאות ונפש

מחלה, בריאות וריפוי: הנחות יסוד ברפואה הטבעית

מה נכלל בהגדרה של אורח חיים בריא? וגם - 6 הנחות יסוד ברפואה הטבעית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרפואה הטבעית מסוגלת למנוע מחלות ולרפאן. לעומת זאת הרפואה המערבית לא מרפאת מחלות ולא מונעת אותן, אלא עוזרת במצבי חירום ולכן גם היא חיונית עד מאוד!!! השילוב של 2 הרפואות יחדיו יכולות להוליד בית חולים הרואה את החולה לפניו כאדם בפני עצמו הבנוי מרוח ולא רק מגוף, ובכך להבריאו באמת!!!

מהי מחלה? עפ"י חז"ל זה בא משורש המילה - החלמה. למשל, שלשול או דלקת אלו שלבי הריפוי והוצאת הרעלים מהגוף (אם לא תפריעו עם תרופות ומזון מרעיל הכל יתרפא)!!! ההגדרה הנכונה למחלה היא צבירת הרעלים בתקופה שלפני הסימפטום שמתפרץ. מחלה היא כל הפעולות שהגוף עושה כדי להחזירו לתפקוד תקין. כשהגוף לא מסוגל לצבור עוד רעלים הוא פולט אותם לאחר תקופה של צבירת כוח וזהו משבר החלמה ובטעות אנשים נוטים לדכא את השלב הלא נוח הזה (סימפטומים כמו נזלת למשל) ואסור לדכא את השלב הכואב כדי לא לשמר את הרעלים בגוף שרוצים לצאת. השלב הכואב והלא נוח בעצם נקרא שלה הבראה או החלמה.  הניחו לו להסתיים לבד, הגוף יודע מה הוא עושה.

מהי בריאות? פינוי רב של פסולת מהגוף יותר מצבירתה בו.

מהו ריפוי? זהו תהליך של ניקוי פסולת מהגוף. בכל רקמה בגוף יש מנגנון כזה.

מהו אורח חיים בריא? הוא תלוי במספר שעות שינה ואיכות השינה בלילה, לעומת שעות עבודה ביום, ותלוי בתזונה בריאה, פעילות גופנית נכונה, חשיבה בריאה, סביבה לא מזוהמת (כולל קרינה), אמונה בחוקי העל שהבורא ייסד עבורנו והחשוב מכל אמונה בקב"ה שהכל לטובה ושהכל ממנו למען תיקון דרכינו.

 

הנחות יסוד ברפואה הטבעית

1. החיים נוטים לאיזון ובריאות לכן כל מחלה אמורה להתרפא (כפי ששריטה נוטה להיעלם לאחר מספר ימים ללא התערבות). החיים הם הבריאות עצמה!!! ולכן מחלה היא לא מקרית אלא סטייה מחוקי הבריאה.

2. חיידק לא תוקף סתם!!! יש לו פסולת בגוף שהוא צריך לנקותה. גוף נקי מפסולת לא יחלה (הרמב"ם). החיידקים הם פועלי הניקיון בגופנו ובכל רקמה יש כמות חיידקים מסויימת שאמורים לעשות את תפקידם.

3. הגוף הוא יחידה אחת. כשאיבר מסויים לוקה, משמע כל הגוף לא מאוזן.

4. ישנו כוח ריפוי גדול מאוד בתוכנו.

5. הגוף מתוכנת לעבוד עפ"י חוקי הבריאה (ללא טעויות).

6. עפ"י הרפואה הטבעית, אין סוגי מחלות, אלא דרך של הגוף לפלוט רעלים מהאיברים החלשים לפי התורשה של האדם. זו גישה הפוכה לגישה של הרפואה המערבית שמקטלגת כל מחלה לפי שם ומטפלת בסימפטום המחלה ובאיבר ספציפי, ובעצם אין שם ריפוי אמיתי כלל. כל המחלות, מהקלה ביותר - נזלת עד אחת המחלות הקשות – סרטן, ההבדל היחיד בין המחלות בראי הרפואה הטבעית הוא בכמות הרעלים המצטברת בגוף במהלך החיים. לכן הטיפול הוא ניקוי רעלים קל – ניקוי רעלים מסיבי בגוף, כולל ניקוי רגשי עמוק!!

דרכי הפינוי של הפסולת מהגוף הם: מעי, כבד, כליה, עור וריאות.

חייבים לשמור על איברים אלה פנויים ונקיים!!

לרכישת הספר 'רזי התזונה – להתנקות, להבריא, לרזות בקלות' היכנסו להידברות שופס או הקליקו כאן 

 

תגיות:רפואה טבעיתבריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה