חדשות בארץ

הלילה בנתב"ג: שר הפנים דרעי מנע כניסתה של יהודיה פעילת BDS לישראל

שר הפנים, אריה דרעי, אסר לפעילת BDS להיכנס לישראל. "אותם פעילי חרם צריכים להבין - כללי המשחק השתנו"

  • י"ט תמוז התשע"ח
( צילום: פלאש 90)( צילום: פלאש 90)
אא

שר הפנים אריה דרעי אסר הלילה (שני) על כניסתה לישראל של פעילת BDS. הצעד בא בעקבות המלצה שהתקבלה מהשר לבטחון פנים, גלעד ארדן.

אריאל גולד, יהודיה אמריקנית בשנות הארבעים לחייה, הינה חברה ב"קוד ורוד" (Code Pink), ארגון נשים המשתייך לשמאל הקיצוני בארה"ב. היא הגיעה לפני מספר חודשים לארץ ושהתה בה כתיירת, אך במהלך שהייתה התברר כי היא פעילה ידועה בהובלת חרמות נגד ישראל. עם עזיבתה את ישראל הובהר לה כי בעתיד תוכל להיכנס לארץ אך ורק אם תסדיר מראש את הגעתה.

הלילה, כאמור, נחתה גולד שוב בנתב"ג, בטענה כי באה ללמוד לימודי יהדות באוניברסיטה העברית. לאחר תשאול שנערך לה בשדה התעופה, המליץ השר ארדן לאסור על כניסתה לישראל. בהתאם להמלצה זו, הורה השר דרעי לרשות האוכלוסין וההגירה לבטל את אשרת הלימודים של גולד ולגרשה מתחומי הארץ.

מטעמו של דרעי נמסר כי הוא משתמש שוב בסמכותו כדי למנוע כניסה לארץ של אישה שהגיעה כדי לפעול נגד ישראל ולקרוא להחרמתה: "העובדה שמדובר ביהודייה שניסתה לנצל לרעה עובדה זאת פוגעת שבעתיים במדינה. אותם פעילי חרם צריכים להבין כי חוקי המשחק השתנו ולא נאפשר עוד להיכנס לתחומי הארץ כדי לפגוע במדינה ובתושביה״.

השר ארדן מסר כי "הערב מנענו מפעילת החרם הקיצונית אריאל גולד להיכנס לארץ. המדיניות שקבעתי ברורה: מי שפועל להחרמת ישראל ומגיע לכאן כדי להזיק –לא ייכנס לארץ. הכללים השתנו, ומדינת ישראל לא תבליג אל מול מי שמנסה לפגוע בה".

תגיות:שר הפניםנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה