חדשות בארץ

תוחלת החיים בישראל מהגבוהות בעולם; נוסח חדש לחוק הפיקוח על מעונות היום

פצועים סורים מטופלים בישראל, מהומות והרוגים בעקבות מחסור במי שתייה באיראן, הרמטכ"ל אייזנקוט נפגש עם מקבילו האמריקאי. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חיים יותר: למרות מחסור ברופאים, אחיות ומיטות אשפוז, תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם. מדו"ח שפרסם הבוקר (ראשון) משרד הבריאות ומשווה את מצב מערכת הבריאות בישראל ליתר המדינות החברות בארגון המדינות המפותחות, עולה כי ההשקעה של ישראל בבריאות נמוכה מן ההשקעה הממוצעת של המדינות החברות בארגון. להרחבה, לחצו כאן.

מצלמות במעונות: ועדת השרים לחקיקה צפויה לאשר היום (ראשון) נוסח חדש לחוק שיאשר התקנת מצלמות במעונות. החוק הוא שלב ראשון בתכנית להסדרת הפיקוח במסגרות לגיל הרך. כ-400 אלף פעוטות נמצאים במסגרות, אך רק כ-100 אלף מהם במסגרות מפוקחות והיתר במסגרות פרטיות. המדינה צפויה לתמרץ מעונות ופעוטונים שיציבו מצלמות בהתנדבות באמצעות סבסוד.

פצועים סורים בישראל: שישה פצועים סורים במצב בינוני עד קשה, הובאו לישראל במבצע רפואי בליל שבת ומטופלים בישראל. בין הפצועים ארבעה ילדים בגילאי 6-14 אשר המשפחות שלהם נהרגו בהפצצות. צוות רפואי של פיקוד צפון הוזעק לגדר הגבול והעניק לפצועים טיפול ראשוני לפני שפונו לבית החולים. מאז שנת 2013 הועברו לטיפול בישראל מעל ל-3500 פצועים מסוריה.

איראן: הרוגים בעימותים שפרצו הלילה בדרום מערב איראן עקב מחסור במי שתייה בשל זיהום מאגרי המים. מדיווחים המגיעים מדרום מערב איראן הלילה עולה כי בעימותים אלימים שפרצו בין כוחות המשטר לתושבים המוחים על זיהום מאגרי המים בדרום מערב המדינה, נהרגו לפחות ארבעה בני אדם. בממשל מכחישים את הדיווח על ההרוגים.

ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט: קיים בימים האחרונים פגישות עבודה בוושינגטון עם מקבילו האמריקני, ראש המטות המשולבים, הגנרל ג'וסף דנפורד. השניים דנו בהמשך שיתוף הפעולה הצבאי בין המדינות על רקע המצב באזור.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד נאה. תחול עליה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ והן תחזורנה להיות רגילות בעונה.

שני: לאחר התפזרות עננות הבוקר יעשה נאה. בהרים ובפנים הארץ תחול עליה קלה נוספת בטמפרטורות.

שלישי: מעונן חלקית וייעשה נאה. תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ, שם ייעשה מעט חם מהרגיל לעונה

רביעי: נאה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמערכת הביראות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה