חדשות בארץ

נס רפואי מדהים בשניידר: אחרי 68 יום עם 'אקמו'- הפעוטה התעוררה ללא שום נזק נוירולוגי

נס רפואי בבית החולים שניידר: אחרי 68 ימים עם מכשיר האקמו – אמה הקטנה בת השנתיים חזרה לחיים, בטיימינג שהפתיע את כל הצוות הרפואי. "קרה לנו נס", אומרים כעת הוריה הנרגשים

אא

נס רפואי בבית החולים שניידר: אחרי 68 ימים עם מכשיר האקמו – אמה הקטנה בת השנתיים חזרה לחיים, בטיימינג שהפתיע את כל הצוות הרפואי.

אמה הקטנה הובהלה לבית החולים לאחר שחשה ברע, ולאחר שהתמוטטה בחדר המיון, היא חוברה למכשיר האקמו שהחליף את פעולות הלב-ריאה שלה. 68 ימים היא הייתה מורדמת ומונשמת, אך בשבוע האחרון, כנגד כל הסיכויים ממש, החלה להראות סימני חזרה לחיים.

אביה, גיא שניידר, סיפר כי הריאות שלה קרסו בפתאומיות והיא החלה להיחנק. היא הייתה על סף סכנת חיים ממש בעקבות קריסת המערכות, והוריה המודאגים לא ידעו את נפשם מרוב צער. "הסבירו לנו שהזמן הסביר להיות מחוברים למכשיר הזה הוא בין 14 ל-21 יום", מסביר גיא בראיון ל'ווינט'. "לאחר מכן סיכויי ההחלמה הולכים ויורדים, ואז עלול להיגרם נזק נוירולוגי למערכות שונות בגוף".

כשעברו 21 יום ומצבה של אמה לא השתפר, ההורים אינה וגיא כבר היו על סף אובדן התקווה – אלא שכעבור 40 יום, התרחש הנס הבלתי יאומן: בלי שום התראה מוקדמת החלו ריאותיה של אמה לחזור לתפקוד תקין מבלי שיתרחשו שום תופעות לוואי כתוצאה מהשימוש המוגבר במכשיר האקמו. הרופאים היו בהלם. "זו הייתה שמחה גדולה, אבל חששנו שאולי נגרם לה נזק נוירולוגי. בהדרגה ראינו שהיא מתפקדת כראוי, והמערכות שלה עובדות כמעט באופן תקין לחלוטין. קרה לנו נס", אומרים ההורים.

לשמחה הצטרף גם ד"ר ערן שוסטק המכהן כרופא בכיר ביחידת הטיפול נמרץ לב בבית החולים. "בעולם יש מעט מאוד דיווחים על ילדים שחוברו כל כך הרבה זמן לאקמו", סיכם בחיוך.

תגיות:פעוטהבית חוליםאקמונס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה