ונשמרתם

ארבעה נהרגו עד כה: גל של אלכוהול מזויף שוטף את המדינה

הותר לפרסום כי תוך שבועיים בלבד - ארבעה בני אדם נפטרו ועוד ארבעה מאושפזים במצב קשה בעקבות הרעלת מתנול חמורה בה לקו, לאחר שצרכו אלכוהול מזויף שמציף כעת את השוק. ונשמרתם לנפשותיכם מאוד

אא

הותר לפרסום כי תוך שבועיים בלבד - ארבעה בני אדם נפטרו ועוד ארבעה מאושפזים במצב קשה בעקבות הרעלת מתנול חמורה בה לקו, לאחר שצרכו אלכוהול מזויף שמציף כעת את השוק. על פי הדיווחים באתר 'מאקו', בכל מקרי המוות נתגלתה אצל הנפטרים כמות יוצאת דופן של מתנול, חומר שמשמש בתעשיות השונות, ואינו מיועד לשתייה.

כזכור, רק לאחרונה דיווחנו על שני גברים בשנות ה-50 לחייהם, שהתעוורו לצמיתות לאחר שצרכו אלכוהול שנרכש בפיצוצייה. אדם נוסף שמצטרף לקטגוריה הזו הוא אלכס, שרכש בקבוק וודקה ו"פתאום אני רואה שאני קצת לא רואה טוב", הוא משחזר.

בדיקה שנעשתה מאוחר יותר על בקבוק הוודקה שרכש, גילתה כי רמת המתנול שנמצאת בו היא כפולה פי 1,600 מרמת המתנול המותרת על פי חוק, וכמו הבקבוק הזה של אלכס – מסתובבים עוד מאות בשוק.

היות והמתנול הוא חומר זול, יצרני משקאות מזויפים מתפתים להוסיף אותו בכמויות גדולות, כדי לזייף את האלכוהול ולהרוויח כסף בצורה מהירה. "זאת הפעם הראשונה שנבדקת כמות כזאת של מתנול במשרד הבריאות", מסביר ד"ר רוני ברקוביץ מהאגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות. "חצי ליטר מהבקבוק הזה יכול להרוג".

טוב יעשה הציבור אם יתרחק מאלכוהול באופן כללי, אך גם אם החלטתם בכל זאת לרכוש אלכוהול – לדברי ברקוביץ' טוב שתעשו זאת "רק במקומות המורשים, ולא במחירים זולים במיוחד".

תגיות:אלכוהולמוותזיוףסכנת נפשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה